fredag 21. februar 2014

Helg favoritt !

Når helgen kommer er det alltid ekstra godt å kose seg litt, og når vi ønsker oss litt ekstra ved frokostbordet blir det mors egen EGGESALAT!
Man koker ca fem egg på ca 10 min. Jeg liker når ikke de blir altfor tørre. Men at plommen er heller litt bløt.Hakk opp vårløk,paprika evt purre.
Og bland de sammen med rekene og de opphakkede eggene.
Tilsett majones og krydre det hele med litt pepper....SÅ ENKELT og SÅ GODT kan jeg love:)



                              Og så var det bare å kose seg og nyte en lang og
                                              GOD HELGEFROKOST!

                               STRÅLENDE LØRDAG!
                                        KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Å milde tid......dette var fristende:)))))
    SÅ lekkert frokost bord som jeg bare tror DU kan lage!
    Kos deg i helgen min venn.

    God klem fra Bergen i dag:)

    SvarSlett
  2. Hei og god lørdag:)
    Dette såg skikkelig fristende og godt ut, så oppskrifta skal garantert prøves. Vi bruker å lage egg og rekesalat når vi skal ha en skikkelig god helgefrokost, men kjekt med litt nytt:)) Fin lørdag til deg :)

    Klem Jorill

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke,
    that looks so delicious, Mmmmmh.
    Greetings from Germany, Olga

    SvarSlett
  4. Å nam nam, denne ser himmelsk ut!!! Må prøves. Ha en fin lørdag. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  5. Det ser vel nok lækkert ud.
    Det må prøves. Tak for opskrift.
    God lørdag til dig og dine.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  6. Nå vet jeg hva vi skal ha på frokostbordet i morgen :)
    Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  7. Dette så lekkert ut, må absolutt prøves!
    Ha en herlig helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Nan,nam,dette så kjempegodt ut!!!
    Takk som deler oppskrift,dette må prøves:)
    Ha en fiiiin søndag:)
    Klem Caroline

    SvarSlett