mandag 3. februar 2014

Happiness is....

"Happiness is like a butterfly...
The more you chase it,the more ut  it will elude you.....
But if you turn your attention to other things...It will come and sit softely on your shoulder."

Er det ikke fiiiint det diktet :)))....Har brukt det mye og får alltid god respons på nettopp dette :)




Bildet jeg viser i dag er mitt første i 2014 og er et bestillingsmaleri til ei flott jente som fyller 30 år:)
Fargene som er brukt er turkis,lysgrønn og lilla ,noe som ikke er helt enkelt å se ut ifra disse bildene. Det er derfor jeg sier til kundene som bestiller at det  er bedre å se bildene mine "live" slik at de får en annen opplevelse med bildene. Dette kan du f.eks gjøre ved å se de på utstillingene jeg har vår og jul .
Kjenner jeg klør skikkelig i fingrene nå for tiden og har mange ideer til nye malerier. Det blir ingen vår utstilling på meg i år,siden vi har en flott konfirmant som skal stå i mai. Derfor går jeg å fantaserer om en utstilling kombinert med innvielse av mitt lille hus i hagen... engang i løpet av sommeren:)...Tenker med glede tilbake på forårets sommerutstilling...FOR en dag,DEN skulle jeg gjerne hatt en reprise av :))))  Her er et lite tilbakeblikk:) 


 Syltetøyet og rabarbrasaften som forsvant på et blunk....Svigermor skal nok få en dobbel bestilling i år :)


  Masse bilder som vanlig og det er nesten utrolig at alt fra både denne utstillingen og desemberutstillingen er utsolgt!!! Så jeg ser ingen grunn til å slutte med dette enda, dette gir meg enormt mye GLEDE og INSPIRASJON. Jeg lar fantasien fortsette så får vi se hva sommeren bringer...:)
                                               KLEM FRA VIBEKE  

6 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde :)
    Ja, nå gleder vi oss til sommeren og alle dens aktiviteter.

    Klem Inger

    SvarSlett
  2. Nice quote, so true and beautiful pictures, as always :)

    SvarSlett
  3. Du er så kreativ og flink!! Bildene fra sommerutstillingen di er så lekre!! Så dere har også konfirmasjon i mai:) Vi har det vi også, så det blir masse planlegging framover. Kanskje jeg kan få noen tips og ideer fra deg etterhvert;) Ønsker deg en fortsatt fin uke:) Klem

    SvarSlett
  4. Your butterfly painting is beautiful! I absolutely love the photo of your cabinet full of all the pretty red and white things…it looks so bright and cheery :)

    SvarSlett
  5. Love, love, love your paintings, are absolutely incredible!!

    SvarSlett
  6. God morgen vakre venn.
    Så fint det diktet ja.....
    Helt herlig å se tilbake på sommerutstillingen.....rødt og rosa....å jeg liker det!
    At du er en sann kunstner er det ingen tvil om!
    Må du ha en fin dag i Porsgrunn :)

    God klem.

    SvarSlett