onsdag 26. februar 2014

Løse tråder......

Selv om det er en del "løse tråder"i denne deilige drømmen jeg nå skulle ut å følge....velger jeg nå uansett å fortelle hva den går ut på.....
Det er å starte en BUTIKK ! Ja det er rett og slett dette det har handlet om helt siden lørdag....da ei fantastisk jente lenge har sett potensialet mitt med å selge maleriene mine og var villig til å hjelpe meg på vei med å å tilby et lokale til en meget fin pris....Ja da var jeg SOLGT:)))) 
 Å jøje meg som hodet har hatt nok å tenke på siden den dag,og ja jeg har vel til og med svevd en smule også,hi,hi.....Har sett det hele for meg og vet vel eksakt hvordan jeg ønsker å ha det i min lille butikk....MEN...det er altså en del løse tråder som er igjen til at jeg nå tar steget HELT UT!!!

Drømmen bare fortsetter den og aldri har jeg vært så nær med å gjøre noe jeg virkelig har hatt lyst til å gjøre.....Helt nydelig er det å kjenne på at det nå faktisk kan gå an å drive en liten butikk :))))
Jeg får bare si Fortsettelsen følger!!!!!

I løpet av  disse dagene har jeg selfølgelig ikke helt klart å holde på dette og må bare si til dere som har fått vite det TUSEN TAKK for klemmer og lykkeønskninger. Disse skal jeg ta godt vare på og tar med meg alt dette i prosessen videre :)                                 



                                   KLEMMER VIBEKE

16 kommentarer:

  1. Wow, great news! I wish you all the luck, enjoy it!! xx

    SvarSlett
  2. Hjertelig tillykke!!!!
    Kommer til å bli verdens vakreste butikk!
    Oj.oj.....nå MÅ jeg jo til Porsgrunn !!!!
    Det GLEDES og jeg er ikke i tvil på at du må følge magefølelsen !

    Da slenger jeg meg på med en KJEMPE klem;)))
    Åååå GU dette blir spennende!

    SvarSlett
  3. Go for it girl!!!!
    Klart DU skal ha butikk...dette har du sansen for,elsker og er sååå flink - og jeg bare vet det er noe for deg!!!!Tenk og tenk til det knaker,ikke hopp i det uten for å drive butikk er ikke bare bare...men det høres ut som om tiden er inne til å følge drømmen!Kjenner på samme drømmen selv,må bare finne ut en alternativ måte å drive på siden helsen er bob bob.Så derfor gleder jeg meg ekstra når jeg leser om andre som deler samme drøm og som skal ta steget...jeg er på en måte litt med deg allerede jeg hihi :)
    Såååå spennende!!!
    Toveklem :)
    Og forresten,så vakre bilder!!!
    Røros er noe helt for seg selv,og det er akkurat du også er,finne din måte å formidle det på og drive din butikk på din måte!

    SvarSlett
  4. Så fantastisk. Drømmer kan gå i oppfyllelse og din er nær ved å gjøre det nå. Så stå på videre og ta steget fullt ut.
    Jeg ønsker deg lykke lykke til. Tenk så mange hyggelige kunder du vil få i din lille butikk. Det må bli storartet.
    Klemmer fra Marit

    SvarSlett
  5. Åhhh så spennende for deg, Vibeke!! Gratulerer så mye!! Det er viktig å følge drømmer, jeg er så glad for at jeg fikk gjort det da jeg var yngre. Butikk må jo passe ypperlig til deg og jeg ser for meg hvor lekker den kommer til å bli innredet og med masse flotte ting tilsalgs!!

    Ønsker deg en god helg! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Lykke til Vibeke!! Gleder meg til å komme innom butikken din når jeg kommer hjem igjen til sommeren :-) :-) Klemmer fra Marte i Kenya

    SvarSlett
  7. Så spennende �� jeg har fulgt bloggen din lenge og du har virkelig sansen gir både detaljer og det lille ekstra...dette kommer til å gå så bra :-) så gøy for deg ������ forøvrig er jo de maleriene dine helt herlige :-) da blir deg spennende å følge med deg fremover - må si jeg beundrer alle som kaster seg inn i det og går for den store drømmen :-) det er modig 😃😃 masse lykke til - gleder meg til å følge fortsettelsen.,,

    SvarSlett
  8. Så spennende Vibeke!!! Det var faktisk det jeg trodde også!!! Hvor skal butikken være?
    Masse, masse lykke til! Og drive butikk er en livsstil.
    Hardt arbeid, og lange dager!
    Jeg trives veldig godt med å drive egen butikk!
    Det kommer helt sikkert du til å gjøre også!!!
    Gleder meg til å følge deg videre!
    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. A dream come true in a beautiful landscape!
    Deborah

    SvarSlett
  10. Så spennende Vibeke. Ønsker deg lykke til.
    Klem

    SvarSlett
  11. Så fantastisk gøy, det må jo bli supert!!! Og den butikken kommer til å bli så fin!
    Ønsker deg all lykke til! Gleder meg til å høre mer, skulle ønske den skulle ligge i Kristiansand.....
    Stor klem fra Signe.

    SvarSlett
  12. Oioioi! Jeg gleder meg allerede til å besøke Telemarks vakreste butikk! :D Masse lykke til! Dette fikser du;) Det kommer til å bli kjempebra! Er jeg helt sikker på:) Klem fra Maria Elisabeth

    SvarSlett
  13. Hello my Dear Friend,
    Super excited for YOU!!! Follow your dream, face your fear, DO IT!!! No doubt, the store will be successful with a passionate and talented owner. I will be praying for your Baby - CONGRATULATIONS!!! Nydelige bilder av Roros...er det der babyen kommer til verden? masse klemmer, Nina

    SvarSlett
  14. Witam. Weszłam przypadkiem, zobaczyłam piękno, delikatność, wrażliwość, cuda do podziwiania i zachwycenia. Zostaję i będę podglądać!

    SvarSlett
  15. Gratulerer Vibeke- så spennande! Å få mulegheit til å følge draumen må vere fantastisk- og eg er sikker på at du kjem til å lukkast- utifrå alle dine herlege bileter ser eg klart for meg den herlege atmosfæra i din lille butikk :-) God Helg og Lukke til! Klem

    SvarSlett