fredag 28. februar 2014

"She believed she could....so she did "

Som en god venn av meg sa til meg i dag: " Du skal si  til deg selv AT DETTE KLARER JEG "....Ja... og det har jeg også kjent godt på i noen dager....derfor har jeg nå VIRKELIG bestemt meg....
                                              DET BLIR BUTIKK!!!!!!

Å kjære tid når det endelig gikk opp for meg at jeg nå gjør det, ble det litt følelser.....lettrørt som jeg er,ho,ho. En fantastisk følelse må jeg :)
Så nå brettes armene opp og en butikk skal skapes ! Butikken skal drives i sjarmerende og vakre BREVIK BY . Et sted som har yrende liv hele sommeren igjennom men også veldig koselig på vinterstid. Det som er litt spesielt er at nettopp stedet hvor butikken skal ligge ,har jeg alltid syntes vært så sjarmerende og ofte gått å drømt meg bort i nettopp dette miljøet. Plassen heter "LILLE TORGET"... og for dere  som er kjent her vet jo hvor sjarmerende dette strøket er:)

Kommer til å ta dere med på hele prosessen, fra oppussing av lokalet til butikkens åpning!!! Helt surrealistisk å skrive alt dette egentlig....Men nå er det altså faktum :)))) Gleder meg til å dele dette med dere alle og TAKKER så veldig mye for alle fantastiske tilbakemeldinger både her og på facebook...Tar med meg hver hilsen,klemmer og gode gode ord på veien, vet jeg kommer til å trenge det :)

Dama som har gitt meg denne muligheten er Lise fra FESTFABRIKKEN som også har lokale på dette sjarmerende stedet. Heldige meg som traff noen som henne som ga meg muligheten til en slik unik sjanse..Evig takknemlig Lise...:) 

Vårbilder kommer igjen her på bloggen og nå som ingen snø finnes her mere blir man ekstra inspirert.I dag har jeg laget meg vår i en gammel skuff!




En gammel sjokoladeform fra Belgia fra Gammel Kjærlighet , en herlig rustikk sak skal som blir med på å prege husets vår og påske følelse.



Selfølgelig dominerer det i vårlige pasteller og lyseblått er en av favorittene.

Litt hyssing ,løkblomster og gammelt bestikk gjør seg i min gamle sjarmerende skuff


Tror dette virkelig kan bli en super fredag...for det er ikke hver dag man kan ferie at man endelig skal ut å prøve sine drømmer...så nå gjelder det bare å fortsette å tenke :

                        " SHE BELIEVED SHE COULD.....
                                        SO SHE DID"
                    KLEMMER VIBEKE
                                                

20 kommentarer:

  1. Så spennende:)Da kommer jeg til Brevik.Var på festfabrikken i går faktisk:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Så gøy dette kommer til å bli. Gleder meg til å følge med
    på hele prosessen. Morsomt når noen får gjennomført sine drømmer. Må bare gratulere og kanskje jeg må ta meg en tur til Brevik til sommeren da. Kos deg med planlegging og gøyale tanker i helga.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Så spennende - dette greier du kjempefint.
    Skal bli spennende å få følge med deg framover.
    :) Inger

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Blir sikkert fin butikk:) hvor har du kjøpt det nydelige lyseblå pleddet

    SvarSlett
    Svar
    1. Pleddet er fra Home & Cottage,men er kjøpt for flere år siden.

      Slett
  6. Congratulations, it will be beautiful!! And such beautiful pictures here as always :) I just love this blog ♥

    SvarSlett
  7. Gratulerer med valget du har tatt og lykke til på veien mot åpning av butikk! Så spennende tid du går i møte! Dette klarer du.
    Koselige bilder!

    SvarSlett
  8. I love to visit your blog. You have such beautiful posts and congratulations on your good news to have a store.

    SvarSlett
  9. Hurra! Tror nesten jeg gleder meg mer enn deg! Hihi, neida;p Skal bli fantastisk å følge deg på denne reisen! :D Masse masse lykke til!

    SvarSlett
  10. Jeg skal definitivt en tur til Brevik! har du tanker om når butikken din skal åpne?
    Mvh Riddersporen

    SvarSlett
  11. Nei så GØY! Gratulerer med beslutningen:-) Har vært et par ganger i Brevik og der er det kjempekoselig! Blir spennende å følge de nye planene dine videre, ønsker deg masse lykke til!!!

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye, dette er jo så spennende:) Dette klarer du med glans! Lykke til...! :) Klem Ann Elin

    SvarSlett
  13. Blir veldig spennende å følge deg :-)
    Du har så nydelige innlegg og lager de vakreste bilder, flott å få alt dette ut til folket!
    Gleder meg med deg!

    SvarSlett
  14. Ååå så gøy!Bor i Brevik ...så det er godt det kommer noen flere butikker.Gleder meg:)

    SvarSlett
  15. Dette blir gøy, har aldri vært i Brevik, men det må jeg jo nå.
    Masse lykke til!
    Jeg gleder meg til å følge deg på veien........
    Nydelig vakre bilder som alltid.
    Finfin helg til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  16. Hei på deg!
    Gratulerer så mye med valget du har tatt!
    Snart kan jeg gratulerer deg som butikk eier!!!
    En kjempe spennende tid du går i møte!!!
    Masse, masse lykke til!!
    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  17. Herlighet for et skjønt innlegg!
    Du er bare SÅ dyktig Vibeke!
    Ja alle hjerter gleder seg sammen med deg og ditt herlige valg av å åpne butikk!!!
    WOW det kommer til å bli SÅ flott på alle måter!
    Det gledes;)

    Nå er det baking og rydding til familia besøk seinere i dag!
    Kos deg i dag.

    God klem på deg min venn.

    SvarSlett
  18. Deine Deko und Kissen sind wunderschön....bin ein Fan von weiß und blau...das passt sehr gut zusammen.....dein Blog ist auch sooooo schön. Liebe Grüße aus Österreich Eveline

    SvarSlett
  19. Åh så kul och stort grattis Vibeke!!! Vi får väl följa dig här på bloggen, det kommer att bli så fint :) Stor kram Anna

    SvarSlett