tirsdag 21. oktober 2014

"Året rundt med Vibeke Design" er HER!!

Så er endelig "Året rundt med Vibeke Design kalenderen " her og jeg må si meg veldig fornøyd med sluttresultatet. Gleden er derfor stor når jeg i dag skal presantere en liten smakebit for dere der ute....:) Trykk og design er utført av Grenen Trykkeri. Formatet er i A5 str, så den har en praktisk og fin størrelsen som er lett å plassere :)



Veldig glad vi rakk å få den ferdig til morgendagens Inspirasjonskveld, det blir da første mulighet for å kjøpe denne her. Kalenderen kan fåes kjøpt hos meg i butikken i Brevik eller kontakt meg på mail
                          Vibekedesign@hotmail.com
                                     Pris : 150 kr
Kjenner jeg er veldig spent for morgendagen...men mest av alt føler jeg glede over at dagen endelig er kommet. I morgen fylles bilen opp med de herligste gjenbruksskatter og naturmaterialer....Her er nemlig en overklar Vibeke klar for å ut å skape en herlig inspirasjonskveld for alle som har tenkt seg en tur til Nestun Samfunnshus ! Vi starter det hele kl 19,  VELKOMMEN!


                                      Spent.. & GLAD klem fra Vibeke

12 kommentarer:

  1. Så nydelig kalenderen er, for en flott julegave seg selv, familie og venner! Masse lykke til i morgen, alle som kommer må jo bli kjempeinspirert av deg.

    Ha en flott uke, klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Jeg er sikker på at denne kalenderen er et syn. Har jo sett bildene dine og de er fantastisk flotte. Lykke til med dagen i morgen!
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
    Klem fra Anette

    SvarSlett
  3. It looks like a beautiful calendar! I love the pictures you've chosen.

    SvarSlett
  4. Wow, your calendar is really beautiful! Will it become available in the Netherlands as well? I would love to have a 'Vibeke original' in my house.
    Have a wonderful Inspiration Night.

    SvarSlett
  5. Å hjertelig til lykke vennen!
    SÅ herlig!!!
    Dette blir gøy altså!

    Kos deg og så snakkes vi;))))

    Stoooor klem fra Bergen i dag;)

    SvarSlett
  6. Kjempemoro! Den ser helt lekker ut, gleder meg!
    Det blir sikkert en flott inspirasjonskveld, lykke til !
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. How exciting for you! It looks beautiful!

    SvarSlett
  8. Jag är inte hundra på var Brevik ligger, ska googla det. Skulle vara så roligt och besöka din butik, vi är ju i Norge ibland. Kalendern är jättefin, med alla vackra bilder.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  9. Love that calendar! Available in the US?

    SvarSlett
  10. What a gorgeous calendar! The pictures are quite beautiful

    SvarSlett