torsdag 30. oktober 2014

Bring it on !

Ja værsego og kom juleinspirasjon......for det trengs kan jeg kjenne:) I år har ALT gått ALTFOR fort her hos meg....for etter planen pleier jeg å ha kommet godt igang med det meste som skal være til juleutstillingen min. Men altså ligger jeg ganske langt bakpå i år og i år har jeg til og med en julebutikk å ordne....jøje meg.....trenger akutt juleinspirasjon NÅ....for å komme igang kan jeg kjenne. Tror ikke det skal mye til for å pirke borti julegleden til denne dama egentlig...men som sagt det har vært veldig mye nå og da må det faktisk ryddes plass til slik kreativitet. Håper jeg straks er på sporet av det .....:)

Derfor skal helgen benyttes til å finne inspirasjonen til mitt neste prosjekt....JUL i butikken ! Men store endringer må til som vanlig, så da holdes butikken stengt inntil alt er klart .






Disse kremmerhusene ble det produsert utrolig mange av i fjor...og jeg har ikke tenkt å ligge på latsiden i år heller når det gjelder disse.)
Søte juleposer med julegotteri oppi.....et absolutt "must"i år også :)

 Tenk at det i år blir en orntlig julebutikk ! Hvem hadde trodd det ? Dette er fra fjorårets juleutstilling hjemme hos meg :)




Så nå vet dere hva denne dama skal bruke sin eksta lille tid til...det blir JUL :) Vil takke alle mine trofaste og selfølgelig aller beste kunder som tok turen på kundekvelden som ble arrangert onsdag. Jeg blir like satt ut hver gang...fantastisk å oppleve slikt etusiasme hos mange... og dere vet jeg er evig takknemlig :)
Velkommen igjen når dørene til julebutikken åpner alle sammen !Dato er usikkert ennå, men vær trygg!... Dere vil bli oppdatert ! Ønsker alle en riktig god helg der ute !

                                         KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Vibeke fai delle foto meraviglie, il tuo blog è bellissimo. Buon hallowen a tutti.

    SvarSlett
  2. Oj, så vakre bilder...det er jo så man nesten blir satt helt ut:)
    Ha en flott helg, Vibeke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  3. Beautiful picture, I love them!
    Greetings from Düsseldorf, Germany
    Sabine

    SvarSlett
  4. Love your pictures,have a good day.

    SvarSlett
  5. Så mye flott! Nydelige bilder! Du kommer nok til å finne inspirasjon til en kjempefin julebutikk! Likte sesielt den klypelysestaken...festet på et fat...;-) Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. So pretty, Vibeke...I am already getting ready to decorate for Christmas!

    SvarSlett
  7. soooo toll dekoriert!!! danke für die tollen bilder und inspirationen, eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
  8. So beautiful!

    Milla

    SvarSlett
  9. I have skimmed down thru your blog from Christmas 2014 to here, and LOVE it all.
    now one of my fave places to visit.

    thanks for all the beauty you share with us.

    Blessings
    Barb

    SvarSlett