torsdag 23. oktober 2014

Ny erfaring !

Så er det jammen helg igjen....og jeg sitter her å tenker...Hvor ble denne uka av egentlig? Her har det vært en hektisk ,gledesfyllt og nervepirrende uke som har gitt denne dama nye erfaringer på ulike områder. Tirsdag kom kalenderen min som vi har jobbet med nå i høst og det er jo bare en stor glede at så mange ønsker seg en slik. Vi begynner f.o.m i morgen å sende til inn og utland ! Så til deg som har tatt kontakt på mail eller facebook, om ikke lenge er altså en kalender på vei til deg ! TUSEN TAKK fra meg til DEG :)
Onsdag holdt jeg min første Inspirasjonskveld , det var veldig morro og ganske så nervepirrende....for meg er dette første gang jeg gjør slikt...Så her brøt jeg flere av mine egene grenser og høstet nye erfaringer som jeg absolutt tar med meg videre....For det blir ikke siste gang jeg gjør dette, er allerede "booket"til våren med en ny inspirasjonskveld, så nå er jeg igang og øvelse gjør mester har jeg hørt...så da må man bare prøve :) Møtte så mange hyggelige mennesker denne kvelden som har akkurat samme interesse for det gamle og naturmateriale som meg , så her gikk inspirasjonen begge veier for å si det sånn:)



Neste uke blir det kundekveld på Øvre Torg i Brevik . Det er Annemones Skafferier ,Festfabrikken og meg som skal dra det hele igang :) Vi byr på herlig høst inspirasjon og gode tilbud den dagen, så hold gjerne av onsdag 29 . kl 19 . Alle er velkommne !!

 Et lite glimt  fra Bente Løvalls nydelige hage...:)
En vakker hage, som vi til våren håper å få ta en ny runde i :)
 Til helgen blir butikken åpen lørdag fra kl 12 -13.30 ! Vi har masse å gjøre denne helgen så derfor blir det åpent kun denne tiden på lørdag. Men heldigvis har ikke det stoppet folk for å ta turen før,hi,hi...det er heller motsatt faktisk:) Velkommen alle som ønsker å ta turen denne høstlige lørdagen :)


                     KLEM OG GOD HELG 
                             FRA VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Åhhh dina vackra bilder! Alltid lika kul att kika in till dig...en sann fröjd!
    Ha nu en skön helg, ta hand om dig!
    Varm kram,
    Titti

    SvarSlett
  2. Your photos are wonderful...have a great weekend!

    SvarSlett
  3. Flotte og stemningsfylte bilder, spennende å følge bloggen din :)

    SvarSlett
  4. Always in love with flowers and plants.

    In case you need Christmas furniture set, take a look at our site.

    SvarSlett
  5. Ich hatte von Moderator für eine Hochzeit auf Deutsch und Russisch über die Hochzeitsmoderation gehört und es war eine unglaubliche Erinnerung! Ihr professioneller Ansatz und ihr subtiler Sinn für Humor schufen eine einzigartige Atmosphäre auf unserer Hochzeit. Der Moderator interagierte mit den Gästen mit Leichtigkeit und machte jeden Moment unvergesslich. Wenn Sie möchten, dass Ihr Hochzeitstag unvergesslich und lustig wird, ist Tigersuche eine gute Wahl!

    SvarSlett