lørdag 18. oktober 2014

Våg å se det vakre i det enkle

At våge å se det vakre i det enkle......er vel noe jeg har levd etter så lenge jeg kan huske, ja helt ned til mine barndomsår har jeg uttrykt min glede over enkle hverdagslige ting.....som lille "bekke"syntes var vakre..Det går nemlig noen historier om det i familien og de skjønte ikke stort av hva den lille jenta hadde i seg..Derfor er det ekstra gøy i dag at jeg fremdeles er sånn og at de som fulgte meg den gang ,nå i dag kan skjønne hva som bodde i meg :) Onsdag 22 .oktober skal jeg for føste gang ut å holde inspirasjonkveld om nettopp dette. Jeg er blitt invitert av damegruppa BULKEN i Nevlunghavn til å holde en slik kveld. Vi skal da ta for oss hvordan man kan få mest mulig glede av natumateriale. Gleder meg masse til dette og er selfølgelig veldig spent og klar for og ut å
 INSPIRERE !


Noe som er ganske MYE meg er å bruke kombinasjonen gammelt gjenbruk og naturmateriale....da blir det ekstra vakkert synes jeg :) Massevis av bilder skal få dokumentere dette denne kvelden:)




Ofte har jeg fortalt dere om at folk kommer til meg med naturmaterialer som de vet jeg vil ha nytte av...utrolig gøy og veldig snilt synes jeg .Og alt er blitt brukt skal dere vite :)


Inspirasjonskvelden skal holde i NESTUN SAMFUNNSHUS 
                        22.OKT: KL 19.00.
Jeg vil også selge ulike varer fra butikken og er flaksen på min side i begynnelsen av uken
vil også Vibeke Design Årskalenderen være ferdig trykket og bli lagt ut for salg denne kvelden :)

                          Ønsker alle hjertelig velkommen denne kvelden !
                         Vibeke design butikken er åpen fra 12-14 på lørdag !
                                                KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. So Pretty! Will you ship your calendar overseas? I can't come pick up one! LOL You are one of my inspirations! Love!!!

    SvarSlett
  2. ich möchte den kalender auch gern nach deutschland versendet haben!!!!! bitte!!!!! unbedingt!!!!! alles liebe von angie

    SvarSlett
  3. Nu fick jag verkligen jullängtan!!! Fortsatt trevlig helg! Kram Anna

    SvarSlett
  4. Simply beautiful! Pure and natural. Your work makes me nostalgic for simpler times. Thank you for sharing your beautiful eye.

    SvarSlett
  5. thank you four your post - you have a lovely style

    SvarSlett