fredag 7. oktober 2016

Magical Hortensia


 
Magical Hortensia er
ankommet huset denne uken...
Åhh !Kjære tiiid de er bare vakre ! 
 
 
 
Steller man den riktig kan man ha glede av denne flotte planten i 150 dager og i tillegg forandrer den farge med tiden....ganske så MAGISK det :)











 Jeg har en rosa og blå variant her hjemme å gleder meg til å følge med på fargeforandringene med tiden.

 
 
 Kurven er fra Affari og er så herlig synes jeg. Praktisk og dekorativ på mange måter er den også.
Små , små kunstverk !

Magical hortensia får du kjøpt på Plantasjen, Mestergrønn ,Interflora  og nettopp disse herlighetene er fra Kristiansen Gartneri .

I helgen reiser vi til Sverige for å besøke en antikk forhandler jeg har lenge ønsket å dra på skattejakt til :) Gleder meg veldig masse og håper jeg kan vise dere noen nye skatter til uka.
I dag fikk jeg også en gledelig nyhet , jeg har solgt et bilde som skal få pryde forsiden på en amerikansk interiør bok....utrolig stas synes denne dama at det var :) :) Håper vi alle kan få se boken en dag :)

                                    Ønsker dere alle en herlig oktober helg !

                         VARM KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Hej det er så fint og hyggeligt ...elsker hortensia .. du her en skøn blog
    God weekend
    Annette

    SvarSlett
  2. Vakre blomster, Vibeke! Gratulerer om boka bilder!!

    SvarSlett
  3. Fotos maravilhosas! E estas hortênsias são divinas!

    SvarSlett
  4. Congratulations on the book cover photo.

    Judith

    SvarSlett
  5. Så flot en Hortensia og kurven den står i, Wauh! Dine billeder ville jeg gerne have i rammer eller lave dem til postkort, de er så flotte, du er dygtig med et camera. Spændende med bogen, håber vi får den at se. Knus Carina ��������

    SvarSlett
  6. Så morsomt med bildet du solgte, gratulerer! Hortsensia er bare så vakre og du vet å lage settinger som gjør de enda vakrere...kommer snart horstensia i huset her også:)
    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett