fredag 21. oktober 2016

Sett bremsene på !


Dere vet det nå..at jeg ELSKER høsten !
For første gang på veldig lenge har jeg lyst
til å bremse denne herlige tiden.
Jeg får rett og slett ikke nok
av alle fantastiske farger
som naturen har å by på, og
kjenner at vinteren kan vente en stund til...
I dag fasineres jeg av epler...
ja det er og blir favoritt naturmaterialet mitt
på denne tiden.

To herlige ting jeg også fikk med meg fra Cederberg Antik i Sverige var gamle striesekker
og gamle rustikke spader. Striesekkene skal brukes til putetrekk og duker til jul.
De gamle spadene har en spesiell historie og er brukt av ungarske soldater fra 2.verdenskrig.Utrolige rustikke og fine og at de har en spesiell historie er jo ekstra gøy.

















Salget i "popup"butikken i orangeriet går bra. Nå har jeg bestemt at vi holder på litt til men at man kan avtale om man ønsker å ta en tur. Dette kan gjøres på mail eller melding på Instagram. Det blir altså ikke flere offisielle åpningsdager før jul for i desember er orangeriet "hellig"hi,hi..Da skal det nemlig hygges MYE her inne med førjulskos .



 Kjære alle sammen , nyt de fine høstdagene og sett pris på ALT det vakre som naturen har å by på.

                                                    KLEMMER VIBEKE

9 kommentarer:

  1. Hello Vibeke
    such a beautiful autumnal post.Love all your charming photos displaying your vintage items along with your apple recolt.

    SvarSlett
  2. Så vakker, Vibeke! Jeg elsker striesekker og epler!

    SvarSlett
  3. Hay Vibeke,

    This a very nice Autumn post...
    Love this pictures and I will follow your blog.

    Greetings,
    Marijke from The Netherlands

    SvarSlett
  4. Hi Vibeke,Very nice post ..I am following your blog

    SvarSlett
  5. Do you have the saying,"A picture paints a thousand words."? I need no words for your photos fill me with autumn delight. I want to take a bite of the apples! Decorate with the darling wagon. Make a wreath! Enjoy fall but oh!!! Wasn't it just spring? Very colorful post I totally enjoyed.

    SvarSlett
  6. I was wondering where I could purchase fabric elves. I live in the USA duenml@comcast.net

    SvarSlett