onsdag 13. november 2013

Årets smakebit.....



Så kommer årets smakebit av Vibeke Design sin juleutstilling 2013. Årets utstilling har jeg kalt
                                                "STJERNESKINN".
Grunnen er nok ganske åpenbar når du får et glimt under her,i år går det nemlig i stjerner:)

Mange ulike varianter i form og størrelse. Stjerner har jeg malt de siste årene,men når jeg begynte med disse for tre år siden var det ingen som virket så interessert i disse stjernebildene...helt til i fjor...da tok det av....Håper selfølgelig at det er noen som liker det fortsatt...:)




 Selfølgelig skal det bli sommerfugler i år også....mange faktisk:))) Kremmerhusene har jeg stor glede av å lage, de er så koselig å pynte om med litt julesnop eller naturmatriale oppi. Fine å gi bort også:)

Nytt for året er salg av lerkekongler ! Ja du hørte riktig....Jeg har i flere uker samlet og "pleiet" disse herlige kvistene, som jeg vet er vanskelig å få tak i for enkelte. Derfor skal disse legges ut til salg,både hele kvister og bare kongler kan du få med deg denne dagen :)


Helt klart at det gjenstår litt før utstilling,men jeg føler at jeg er i rute så langt....dukker jo alltid opp noe i siste liten...:)
Før jeg avslutter her  i dag ønsker jeg å dele dagens store oppmuntring som jeg fikk fra Nina med DETTE innlegget om Vibeke Design i dag....denne dama gjør meg bare helt stum.... glad og veldig veldig rørt:)
                                                      KLEM VIBEKE



13 kommentarer:

  1. Wow säger jag bara!!! Hur fint som helst och vilket inlägg av Nina med de vackraste bilderna...dina strutar är så flotta :) Lycka till med din utställning. Kram Anna

    SvarSlett
  2. How beautiful! I have always wanted to make some paper cones like the ones you have. You know how to do it right.

    SvarSlett
  3. Wow...noe så fortryllende vakkert:) bildene dine er bare en drøm:)
    Og for noen nydelige kremmerhus:) disse kunne jeg tenkt meg :)
    Nydelige bilder og vakker inspirasjon:)
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Hellooooo Vibeke!*!*!
    Your *BiRdie-Pinecone* Creation is soooo Adorable!!!
    Jeanine Burkhardt - USA

    SvarSlett
  5. Du fortjener ALL ros og vakre ord kjære Vibeke ❤
    SÅ glad på dine vegne!
    Så nydelig du har gjort det til utstillingen.... Du er i mine tanker hver dag og jeg skulle så gjerne vært på åpningen!!!
    Men... En vakker dag vet du ❤❤❤
    Ha en herlig kreativ uke kjære .
    Tusen takk dine spor.... Betyr mye ❤

    Bamseklem ❤

    SvarSlett
  6. Hei på deg vennen!
    Og så mye fint du har laget!
    Jeg er helt sikker på at det blir et stjernebilde med hjem!
    Jeg har nemlig en ledig plass på veggen her!!!!
    Gleder meg masse og har startet nedtellingen!!!!

    Sov så godt.

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Så nydelig, det blir en flott utstilling! Og gratulerer med fin omtale, riktig så fortjent!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Det kommer til å bli en utrolig flott utstilling!! Masse, masse fint du har laget!! Du er virkelig kreativ!:))
    Ha en herlig dag!:)) Klem

    SvarSlett
  9. Lykke til kjære Vibeke ♥ Så fantastisk nydelige alle bildene dine :) Salg av lerkekvister var ikke dumt ;)
    Herlige stjernebilder ♥ Love love

    Benteklem

    SvarSlett
  10. De kremmerhusene var bare råskjønne! Du er så flink og masse lykke til med utstillingen!
    klem fra Vibeke

    SvarSlett
  11. Stjerner.For et vakkert tema.Tror vi alle har spesielle følelser angående stjerner :)
    Utrolig mye fint du har lagd,og lerkekvistene var en artig vri - herlig sammen med det andre.Den som hadde slike trær i nærheten!Vakre :)
    Lykke til videre med forberedelsene...det nærmer seg nå!!
    Kjekt at du tar deg tid til å dele bilder ,det er alltid en fryd å se så flink du er!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  12. Soooooooooo schön! Liebe Grüße aus Österreich Eveline

    SvarSlett