mandag 25. november 2013

Takknemlighet i hjertet!

Så var årets juleutstilling over for i år og igjen sitter jeg med TAKKNEMLIGHET i hjertet..for så mange skjønne,gode og positive mennesker man møter på en slik dag er bare en heeelt fantastisk opplevelse. Litt rar og tom følelse når noe er over som dette , man har jo jobbet noen måneder for å få det til. Så i går kveld tenkte jeg..."ja hva skal du finne på fremover nå da tro?"Tok ikke lang tid før jeg fant svaret... HALLO!!! Nå begynner jo den mest kreative og kosligste måneden av de alle snart...helt umulig å IKKE klare å finne på noe å gjøre fremover da :)) Ei av de gode og skjønne jentene som var innom i går hadde laget det skjønneste hjerte til meg ...Med en like skjønn hilsen på.."Takk for at du gir så mange hverdagsglede" . Varm i hjertet og tårer i øyekroken kom da....TUSEN TAKK Lisbeth..DU er bare fantastisk GOD!
Har du sett så skjønt da ? Hvitt og tovet..og med vinterpynt skal det få henge på veggen å GLEDE meg langt inn i desember....:)

 Snøbær, lerkekvister (som faktisk var veldig populært i går...:) og granbar...vakkert synes jeg :)


 Vakreste juleblomsten jeg vet om er HVITE AMARYLLIS og her står de bare å viser seg på det vakreste..
 I en gammel brødboks fra "Gammel Kjærlighet". Sjoukje og Thalita sto også her i går med gamle skatter og nydelig bakeverk.Utrolig koselig å samarbeide med de to flotte jentene:)
Ikke mange bilder jeg rakk å ta under utstillingen i går , jeg hadde jo noen herlige folk å ta meg av :))))
Men Thalita fikk vi knipset der hun sto å skinte så blid mot alle som kom :) Ei flott og veldig flink jente som kan bake all verdens deiligste kaker:)

Ny uke nå alle sammen...og jeg vet hva jeg har å gjøre...
bli ferdig med husets julekalender...:)
KLEM VIBEKE


13 kommentarer:

  1. Så kjempe koselig at det ble så vellykket:) det ser jo bare så utrolig innbydende, sjarmerende og vakkert ute der hvor Thalita står at man blir helt satt ut:) synd man bor litt unna, for skulle så gjerne vært hos deg en tur:)
    For noen herlige kaker dere solgte, de så utrolig fristende ut:)
    Så kjempe kos å få et sånt nydelig hjerte:) det var jo bare vakkert og ei vakker jenta som fikk det, så passer jo perfekt ihop dere:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Fortsatt herlig kveld og slapp litt av i dag:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Å for et NYDELIG hjerte du fikk...å pynten oppi.....Du er så flink min venn!
    Ja jeg tenkte MASSE på deg i går....og når klokken var 15.00 "pustet jeg lettet ut" hi hi ;)
    SÅ kjekt at dere hadde det så flott.....Herlig stemning VET jeg at det var!
    Så flott med hvite amaryllis.....
    Å i morgen er det bursdagen din....å må du KOSE deg!

    Ha en herlig kveld min VAKRE venn.
    Bamseklem ;)

    SvarSlett
  3. Et vakkert hjerte.... Dere er heldige som har hverandre, godt å bli satt slik pris på :o) Et utrolig koselig julemarked dere har stelt i stand! Nyt kvelden! Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Kjære vakre snille du:) Blir helt satt ut av så gode ord... Så flott du har pyntet det ! Hjertet kom dit det er hjerterom og varme, for det er det virkelig hos deg, og så sant fordi du gir så mange hverdagsglede !! Ha en vidunderlig førjulstid og jeg vet du ikke kommer til å kjede deg;) Stoor klemm

    SvarSlett
  5. Ser jo bare så vakkert ut, og så koselig med bakedame også, de kakene så jo kjempegode ut! Du er ordentlig flink til å få det til!

    SvarSlett
  6. I can understand what you felt after your november exhibition ! I love the way you express your thankfulness !

    I love so much your white buffet and the felted heart.

    Good new creations.

    xoxo from PARIS

    Joëlle

    SvarSlett
  7. Hei skjønne venn og takk for sist!!!
    Koste meg masse hos deg.
    Og kunne vært der i timevis!!!
    Veldig koselig å se deg igjen, og prate med deg. Også er jeg så fornøyd med bildene jeg kjøpte. Tenker på deg, hver gang jeg løfter blikket opp på de fine kunstverkene dine i stua vår! Her skal de siste kalendergavene kjøpes i dag. Mangler noen til Andreas på 13 år.... Kommer nok i mål i år også. Og etterpå skal jeg kose meg og pakke de inn!
    Tenk at det snart er 1 desember!!! Gleder meg masse. Og jeg vet iallefall hvor jeg skal finne masse herlig juleinspirasjon!!!! Det er her hos deg <3 Ha en superfin dag. Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Обичам тази бяла приказна красота, която твориш!
    Много вдъхновяващи снимки.
    Поздрави и хубав ден от мен.

    SvarSlett
  9. Kjære Vibeke!
    Jeg blir alltid så imponert over det du får til! Du har virkelig stått på og resultatet er de nydeligste ting. Og ikke minst ser man all din kjærlighet blir lagt i det du gjør!

    Nyt adventstiden!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Så koselig innlegg, morsomt å lese og kjempefine bilder.
    Skulle gjerne vært på den utsillingen. Takk for titten :)

    Anita - Små Rosetter

    SvarSlett
  11. Please translate to English. This site will not allow me to translate. Thank you

    SvarSlett