onsdag 20. november 2013

MYE har skjedd siden...


Tenk nå er det gått to år siden Bolig Drøm lagde julerepotasje fra vårt hjem. Gøy er det å se hvordan det var den gang...for det har da skjedd noen forandringer her siden den gang...Noen steder veldig mye og noe har stått "stand by"...mulig vi må gjøre noen endringer der inn i det nye året:)))) Lysten min er nå der,så får vi vel se om andre her hjemme tenker det samme...(akkurat det må det nok jobbes med tror jeg..kremt...)
Men en ting som har vokst på meg er jo at bruke ENDA mere naturmatriale inne og ute ved juletider og i det gode selskap med gamle skatter...ja da er jeg i mitt ess:)
Ikke mye rødt å skimte her......bare et lite eple faktisk:) Der har jeg jo også forandret meg endel, rødt er blitt en stor del av jula igjen for meg...heldigvis:)
I fjor startet jeg nemlig "flørten " med rødt igjen...Kjenner det gjør meg bare GLAD!



Ja der ser dere det selv.....ikke bare HVIT jul her lengere nei...ho,ho...:) Nei mere RØDT og mere Rustikk har det blitt nå...og jeg har på følelsen at det blir sånn en stund.......



Dette var julens kjøkken for to år siden...mulig det er favoritt bilde fra hele repotasjen. Liv har fanget et godt lys og fått en fin vinkel her synes jeg, også et bilde fra fjorårets julekjøkken....
Så gjenstår det bare å se hvordan det blir i år....foreløpig ingen planer om hvordan det skal se ut...det kommer når den virkelig julefølelsen har satt seg :)
Ønsker alle en strålende torsdag og vil også få takke for deres utrolige koselige tilbakemeldinger...det er da bare fantastisk hvor fine og gode ting dere vil dele med meg....TAKK til hver og en av dere!
                                                KLEMMER VIBEKE

10 kommentarer:

  1. God morgen;)
    Kjempekoselig å se endringene hjemme hos deg;.Bildet fra kjøkkenet ditt med "hvit jul" er nydelig. Litt rødt til alle naturmatr. er fint til jul;) Her har vi nysnø, klarvær og 6 minus. Det er helt fantastisk;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  2. Vilket vackra bilder från tidigare jul.Du är så fin i den luva!
    Idag har vi regn här väntar på lite snö till advent så jag kommer in i den rätta julstämningen.
    Kram och allt gott till dig!
    Raina

    SvarSlett
  3. Husker godt den flotte repotasjen:) har enda det bladet og jeg ser på det en gang i blant:)
    Elsker jo hvit Jul, men det at du nå blander litt rødt inn igjen gjør det virkelig vakkert:)Kanskje jeg får litt inspirasjon for å putte inn litt rødt med tid og stunder. Har bare ikke noen gode minner om rød Jul!
    Nydelige bilder og alt du gjør blir bare utrolig flott, så gleder meg tilå se hva du gjør i år:)
    Ønsker deg fortsatt herlig dag vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. j'ai toujours eu une petite note de rouge autour de moi
    c'est chaleureux rassurant ...mais vous ne changez rien
    on voit que la chaleur est là quoi que vous faites !!!
    c'est Merveilleux .....

    SvarSlett
  5. Ja må si meg enig med Merete over her.....jeg og tar frem bladet og ser avogtil....såååå gøy!
    Det blir nok ikke din siste reportasje tenker jeg:))))
    Nydelig hos deg og de pakkene.......dånings altså:)

    Vi sees skjønne!
    Og IGJEN : NYT og kos deg med alt til helgen!

    Suss og klem.

    SvarSlett
  6. Åååå den reportasjen er en av mine favoritter. Satt og bladde i det her om dagen! Masse inspirasjon, og du fortsetter bare å inspirere:) Takk for flotte bilder! Med ønske om en god dag!!

    SvarSlett
  7. Den reportasjen husker jeg,og bladet har jeg nok enda i en av bunkene mine :)))
    SYnes du hade flott stil da og flott stil nå - har man god smak så har man god smak!!!!;)

    Men at det blir forandringer underveis er vel helt naturlig,er man kreativ så er det alltid noe som kribler,ikke sant ? ;)

    SÅ fin labbetussen din også,koslig bilde av deg som er flott å ha med seg resten av livet :)))

    Toveklem.)

    SvarSlett
  8. Jeg husker den repotasjen, og jeg er så imponert over kreativiteten din. Du er råå-flink.
    Jøss kor mange ganger du har inspirert meg.
    Er så glad i din blogg,, og nyter hvert eneste bilde kjære vakre Vibeke.
    Imorgen skal jeg til Villaveien og hente julepynten min. Jippiiii det gleder jeg meg til. Jeg husker ikke helt hva jeg har , Og så blir det stas å pynte i vårt lille nye hjem.
    Her blir det hvit og naturlig jul tenker jeg.
    Elsker kongler , greiner, mose og hvite blomster.
    Og sølv også.
    Kos deg i kveld.
    Klem Margareth

    SvarSlett