tirsdag 19. november 2013

Julens tekstiler i rødt!

Siden vi nå er litt inne i den røde og hvite julestilen, byr jeg på en liten titt av årets juletekstiler her hjemme.På en av sine turer til Nederland fant Sjoukje med butikken Gammel Kjærlighet gammelt franskt linstoff....åååå! har stått høyt på ønskelisten min det..å jammen fikk jeg sikret meg litt når julebutikken hennes åpnet for ikke så lenge siden:) Det er det dere ser over her hvor den gamle emaljekannen står...ellers skimtes det herlige stoffer fra Panduro og Stoff & Stil i kurven.

En herlig julekombinasjon dette,og de rødstripete putetrekkene brukes både til jul og sommer:)

Av disse herlige stoffene har det blitt sydd juleputer som skal få pryde både her og der når desember melder sin ankomst:)
Nederst er et gammelt stoff fra IKEA,stripete/lin og stjerner/lin er fra Stoff & Stil . Mønstrete i rødt og hvitt og striper kommer fra Panduro.

Masse MASSE på programmet idag...den skal virkelig brukes godt! Det nærmer seg veldig utstillingsdagen nå...Husk!! Søndag 24 nov fra 12-15. Lurt å være tidlig hvis du ønsker å se utvalget, av erfraring kommer det mest folk den første timen og da forsvinner endel :))
Ønsker dere alle en strålende onsdag ! KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Beautiful fabric!
    Lise-Lotte from Canada
    partygreen.ca

    SvarSlett
  2. Vakre stoffer! Ønsker deg en herlig dag!

    SvarSlett
  3. Love the fabrics you show us! They inspire me to look for nice ones myself ;)!!

    SvarSlett
  4. Å hei verdens dyktigste blogger!
    En sann FRYD i titte innom deg og DET har jeg sagt MANGE ganger før....men ......MÅ bare si det igjen altså!
    Du får meg jo til å like rødt!!!! En herlig stemning i bildene.
    Nå må du bare glede deg til helgen....å jeg VET det blir TOPP!!! ( selv uten meg......hoooo,hoooo)
    Jeg er med i tankene !
    Håper formen er super og at resten av gjengen kommer seg :))))
    All lykke og hell på din vei min kjære kjære venn.

    GOOOOOD klem.

    SvarSlett
  5. Uwielbiam tutaj wchodzić, pięknie jest u Ciebie. Inspirujesz bardzo:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    SvarSlett
  6. For noen utrolig vakre stoffer du har kjøpt deg:)
    Nydelige bilder som alltid vennen, alltid en fryd å titte inn til deg og får alltid masse gode ideer og inspirasjon:)
    Fortsatt herlig dag
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Stars,stripes,check,redand white colors are associated with Christmas :) LOVELY!!!

    SvarSlett
  8. Utrolig fint :) Likte så godt di med stjerner og ruter. Lekkert :)
    Ha en fin kved. Klem

    SvarSlett
  9. Elsker de fine rød hvide stoffer, så fine både om sommeren og til jul. Det ser rigtig fint ud.
    K.H. Anette fra Fru Pedersens have

    SvarSlett
  10. Wonderful Christmas feeling!!♥

    SvarSlett
  11. Å så koslig med alle de herlige tekstilene!!!!!! :)
    Du får virkelig frem stemingen,og ikke minst lysten til å begynne selv - men jeg har ikke gitt meg selv lov helt enda til å begynne med julen.Nyter dine fantastiske bilder imellomtiden!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett