lørdag 16. november 2013

Sparker det hele i gang....med en etterlengtet skatt!

Ja nå har jeg ventet leeeenge synes jeg....og nå går det rett og slett ikke lengere..Så alle sammen Velkommen til JULA her på Vibeke Design. Vi begynner det hele med en skatt jeg har hatt lenge på ønskelisten min. Heldige meg fant dette franske gamle stativet hos min venn Sjoukje med butikken Gammel kjærlighet.

Gamle skatter i selskap med epler,granbar,mose og kongler...ja da er det JUL for meg.....:)
 Stativet blir å se masse i tiden fremover , dette kan nemlig pyntes på flere måter...i dag er det kongler.
Herlig gammelt og rustikk ....akkurat som jeg liker det:)


Disse pottene kjøpte jeg ferdig patinert hos Hannas Skafferi ,vakkert, VAKKERT !spør du meg...Tror ikke det var helt meg for noen år siden dette....men MYE har skjedd med smaken min de siste årene:) Veldig glad er jeg for det :))))

 Stjernene er gamle og har hatt dem liggende i mange år..blir ikke lei av stjerner jeg med det første...:)

Tilslutt må jo den nye fanakofta få bli med,tror jeg kommer til å flytte inn i den nå i tiden framover...Det er selfølgelig min flinke svigermor som har vært på ferde igjen:) Ser dere den lille taggete kanten på armene nederst? Syntes det var en søt liten detalj :) Dagen skal tilbringes i skog og mark,det skal nemlig samles inn granbar til julepynting utendørs. Vi har en stor portal som skal kles innen neste søndag...så her er det bare å henge i :) Riktig god lørdag alle sammen !
                                                     KLEMMER VIBEKE

17 kommentarer:

  1. For et sjarmerende og flott stativ! Kan tenke meg du kommer til å finne på mye fint med det ;-) Herlig med kongler, epler og granbar. Det bare oser jul ;-)

    Ha en fantastisk lørdag og en super helg, fine du!

    SvarSlett
  2. Slike stativ er så fiiiine!! Jeg har også lyst på et slikt stativ:) Du er så flink og kreativ!!! Lurer på om du kan komme hjem til meg å pynte litt:)) He, he
    Virkelig lekkert!!
    Ha en herlig lørdag:) Klem

    SvarSlett
  3. Alltid mye fint hos deg :) du er så flink!!!

    SvarSlett
  4. Aldelse nyyyydelig og herlig pyntet :-) Sååå enig med deg - på tide å få litt julekos :-) Har allerede 2 flotte furutrær med rot i store Norges glass stående i min store yttergang :-)
    Klemmer fra Karin xxx

    SvarSlett
  5. Alltid like koselig å titte inn til deg :-) JA! og JIPPI! til masse juleinspirasjon fremover :-) Gleder meg.
    klem fra Vibeke

    SvarSlett
  6. Å så herlig!!! Jeg er så klar!!! Og står med åpne armer og tar imot jula de Vibeke!!!
    Gleder meg til masse inspirasjon fremover!!!

    Ha en strålende dag på tur!
    Her jobbes det i butikken i dag også :)
    Koser meg masse her!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. Å kjære vene!
    Nå trenger jeg ikke å kjøpe meg noe juleinspirasjonsblad!!!
    Dette var NYDELIG som bare VIBEKE kan!!!!
    Åååååå så skjønt!
    Tenker du bobbler over av glede nå min kjære venn i Porsgrunn!
    Nyt og bare å kose seg nå....
    vi snakkes sweety!

    Klem på klem.

    SvarSlett
  8. Herlig, du gjør det så vakkert!!! Gleder meg til mere herlig juleinspirasjon.....
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  9. Bare du som får det så vakkert:) utrolig vakre førjulsbilder med herlige farger, sjarm og inspirasjon til oss alle:)
    Det gamle franske stativ er bare nydelig og det står også på min ønskeliste:)
    Fantastisk vakkert vennen, gleder meg til Jula med deg:)
    Ønsker deg en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Så otroligt vackert! Och vad mysigt att julen börjar här och nu på din blogg! ❤️
    Ska bli spännande och se vad du hittar på för fint!
    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  11. Hei;)
    Å som jeg gleder meg til å nyte bloggen din utover i den herlige førjulstiden;)
    Nydelig pyntet;)

    Klem fra Ann--Mari

    SvarSlett
  12. Så vackra bilder, inspirerande!

    Tack för dina snälla ord om min butik, vad glad jag blir! Kuddarna du undrade över finns i webbutiken under kategorin Bungalow.

    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram Marie

    SvarSlett
  13. Nydelige førjulsbilder til inspirasjon :)
    Fin søndagskveld til deg!
    Anette

    SvarSlett
  14. Hei Vibeke!!!

    Nå er det lenge siden jeg har kommentert her hos deg Men har fulgt med fra sidelinja :) stativet du har fått tak i var vakkert og står høyt på lista her også. Tror jeg må ta meg en tur i den butikken der snart.
    Jeg er så lei meg for at jeg ikke skal få vært på din juleutstilling. På lørdag skal jeg nemlig på mitt først bloggtreff og det blir stas :)
    Ha en fin uke og oppkjøring til utstilling.
    Klem,anette

    SvarSlett
  15. Alt du lager blir vakkert, Vibeke! Dette stativet var kjempefint, dette kan du bruke til mye morsomt. Gleder meg til å se hva du finner på fremover nå mot jul:)

    Ha en flott uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Beautiful! Nobody captures a season in the countryside as charmingly as you!
    Thanks for sharing,
    Suzanne

    SvarSlett