søndag 3. november 2013

En ny favoritt..i rødt & hvitt !

Med årene har nok smaken forandret seg litt hos meg og sansen for den herlige og friske kombinasjonen RØDT & HVITT er blitt en klar favoritt hos meg.


Her er en god blanding av norsk, fransk og svensk stil. Kannen er fransk og kommer fra "Gammel Kjærlighet. Det gamle kopphåndkle med monogram er fra Sverige og den gamle Egersund bollen med svibler, villepler og mose er norsk. Sukkerkrukka er også norsk og kommer fra Gammel Kjærlighet . Svibler er en allergiblomst og jeg reagerer på disse, men det er bare når det står i full blomst. Når de når det punktet setter jeg de inn på et rom som ikke jeg oppholder meg så lenge av gangen....Ja så glad er jeg i disse herlige små at jeg MÅ ha de, får jo ta med at jeg hører ikke til den mest ekstreme allergigruppa heller..heldigvis:)





Eplekransen står like fin ennå...

og eplene har skiftet farge..
                              til en fantastisk varm gyllenrød farge.

TAKK ALLE SAMMEN! For de skjønneste og gode tilbakemeldinger dere gir, jeg føler meg så heldig som har verdens fineste følgere.GOD NY UKE! KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. wonderful, I love your blog and your pictures♥

    SvarSlett
  2. Nydelig med rødt og hvitt ;-) Det er ikke så ofte jeg bruker det selv, men jeg synes bare det er sååå koselig. Og...til jul sniker det seg inn litt rødt her og der, men....skulle nok ønske jeg tok i bruk mer farger selv. Her er det veeeldig lyst og få fargeklatter. Derfor er det ekstra stas å se hvor sjarmerende og koselig det er med litt farge hos andre. Mye inspirasjon å hente her hos deg - som alltid ;-)

    Ha en fantastisk fin søndag!

    SvarSlett
  3. Beautiful pics! Have a nice weekend
    Cristina

    SvarSlett
  4. Very beautiful

    Erika

    SvarSlett
  5. What a lovely blog, your pictures are so beautiful.
    The colours white and red combine so well together!!!

    I am your newest follower from Holland.

    Kram,
    Eefie

    SvarSlett
  6. Jeg blir stadig imponert av deg Vibeke!
    Du setter sammen og viser oss den flotteste inspirasjonen gang på gang:)
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Klem Caroline

    SvarSlett
  7. Fantastiske bilder og sammensetninger :)
    Ønsker deg en fin uke:)

    SvarSlett
  8. Vilka härliga bilder!
    Jag blir GLAD i hjärtat av vitt och rött! ❤️
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  9. Blir glad av dina vackra foton!
    Vill bara titta in och säga ha en fin måndag och kram!
    Raina

    SvarSlett
  10. Hvitt og rødt ..helt nydelig .
    Og slik du setter det sammen er det bare til å bli skikkelig glad av .
    Nyyyydelige bilder og inspirasjon i hvert eneste innlegg her hos deg .
    Ha en fin dag !

    SvarSlett
  11. Hei min skjønne rosenknupp!
    Å dette var FIIINT altså!
    Så vakre bilder du tar....ALLTID!
    fikk virkelig god stemning her nå og fikk lyst til å kjøpe svinler!
    Du og meg vettu med svibler.......kanskje jeg kan ha noen i lysthuset....det må vel gå!
    Takk for inspirasjon og snop for sjelen!
    Ha en flott uke min venn.
    Tiden flyr og snart ja snart er det julemusikk.....og ikke minst pynting.....
    Det gledes!

    Suss på naien..... :)
    ( naien = nesen på bergensk hi,hi)

    SvarSlett
  12. Ha ha Ha svindler liksom.....
    Ipaden er morsom....:)

    SvarSlett
  13. God morgon !

    Hoppas att du hade en fin helg.
    Du har verkligen så fint hos dig och får till det så fint.
    Så mycket fin bilder med härligt inspiration.
    Önskar dig en fin vecka!

    kRAM

    SvarSlett
  14. Superfint som alltid!!! Tack för allt fint du skriver till mig, det värmer gott. Nu ösregnar det här och jag som skulle ut i skogen och hämta hem lite, ja du vet sånt som man hittar och blir de allra underbaraste förtjusande sakerna. Ha en fin dag. Kram Anna

    SvarSlett