fredag 8. november 2013

Rustikk i grønt & skjønt

Jeg har en plass i huset som jeg aldri blir helt fornøyd med og det er under trappen i gangen/hallen vår..Der har det vært prøvd ut mange forskjellige ting..Men nå har det faktisk stått slik en god stund og det er vel fordi at jeg er fornøyd da..:) Her er det nå en samling av noen av mine gamle "skatter"i favoritt fargen grønn. Den gamle plansjen er også med på å gjøre kroken lun og koselig:)
Oliventreet mitt er det fortsatt liv i og runder snart to år...har aldri skjedd meg før....Får håpe vi klarer å holde liv i det denne vinteren også.
Denne gamle svenske boksen er et av mine nyeste funn, å kjære tid...er blitt sååå glad i den. Ideene er mange når det gjelder juledekorasjoner oppi denne skal dere vite:)))


Samme saker i et helt annet lys...og de herlige grønntonene forandrer seg med en gang:)
Denne planten "Pletter i luften " plantet jeg i denne gamle kaserollen nå i våres og makan til trivsel den har vist...gamle kaserolller kan altså gjøre nytten sin til dette også :)

Det skal roes helt ned denne helgen med bare kreative syssler, så kjære helg... varmt velkommen!! :)
Riktig GOD HELG alle sammen! KLEM VIBEKE

17 kommentarer:

  1. Å hjertelig god helg min kjære vakre!
    Her skal det bare koses og slappes.....må jo bake litt på søndag da til farsdagen....men det er jo bare kjekt.
    Så skjønn boks......å så skjønn og grønn styling!
    Herlig å ro for sinnet og besøke deg!

    Vi snakkes gode snille!
    Kjempeklem.

    SvarSlett
  2. Alltså!!! Det bordet är ju bara för underbart, vilka ben!!! Har inte sett något liknande och dina gröna nyanser på allt det andra...härligt. Kram Anna

    SvarSlett
  3. Kos deg masse i helgen kjære vennen min!!!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Utrolig koselig krok du har der og herlige grønnfarger:)
    Nydelige bilder som alltid:)
    Kos deg masse i helgen vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. I cannot tell you how refreshing it is to see all of these greens, as the world outside has gone so brown and dormant. Although.... it is perfect with the season - the grass is still green - so are the pines.... and the beautiful moss - it is subtly green! =) Beautiful! <3 =)

    SvarSlett
  6. Lovely pictures, wished I had some space left in my house to make such a nice spot!

    SvarSlett
  7. Jeg blir helt mo i knærne av alle de vakre bildene du tar, alle er de utrolig innspirerende og alle de vakre gamle gjenstandene du har!!! Elsker stilen din!!! GOD HELG!!!

    SvarSlett
  8. superbe ce petit de verdure ces jolis herbiers ....

    SvarSlett
  9. Åhhh! Jag som är svag för gröna nyanser!
    Så underbara bilder! Och vad många fina skatter du har i alla färger och nyanser!
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  10. Så fint. Herlige grønne toner. D

    SvarSlett
  11. For en koselig krok med flotte vinballonger! :)

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  12. Så nydelige grønnfarger - den nye gamle boksen din glir rett og og oser av sjarm,slik som resten av den koslige under-trappa-kroken din :))
    Under vår trapp har jeg en liten lekestue,den har jeg ikke villet ta vekk selv om den ikke blir brukt lenger,men jeg merker nå at jeg begynner å tenke tanken på å fjerne den.... - litt koslig å ha ,men kanskje skal man tenkte fornuftig (er ikke så god på det vanligvis).
    Så utrolig flott den store korgen til Oliventreet ditt er også da!!!!!!!Håper du klarer å holde liv i det,så nydelig der det står :)
    Ha en deilig søndag forresten!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  13. What a lovely colours in this nice place.
    So nice the plants combine with the other things.
    It looks gorgeous to me.

    Kram, Eefie

    SvarSlett
  14. Skjønne naturfarger!! Skjønner godt at du er fornøyd med hvordan tingene er plassert under trappen nå:)) Nydelig!
    Ha en flott ny uke!:)) Klem

    SvarSlett
  15. Nice photos.
    Greetings from bear, Beertje Zonn

    SvarSlett
  16. Åååå, sukk og dån:-) Dette var bare HELT etter mitt hjerte altså!!! Grønt er skjønt for sjela. Kjenner veldig ro og harmoni når jeg ser på disse herlige bildene. Veldig, veldig vakkert! Ha en fin ny uke Vibeke!
    Klem fra Berit

    SvarSlett