torsdag 3. oktober 2013

Best things in life are free!

           I går dro jeg til byen for å kjøpe meg noen nye blomster å pynte litt opp med,men noe har skjedd med meg de siste årene...jeg er rett og slett blitt litt "kresen" på hva jeg vil pynte opp med her hjemme.Etter en runde på let etter noe grønt i butikken,endte jeg opp med noe helt annet..jammen ble det ikke noen kvister (igjen...) hentet rett utenfor  istedet,ho,ho. Så mange herlige fargenyanser på kvister og blader nå ,at man lett kan "trylle"fram en høstbukett og det er helt gratis tilogmed:)                                                         


Morro å leke seg med farger på denne måten:)
Først litt i stua...
 også på kjøkkenbenken....

 Bestikket her er fra Home & Cottage. Høst og vinterbestikket vårt det:)


Denne helgen skal et lekkert gammelt skap "trylles" litt med. Dere er selfølgelig velkomne til å være med på den "reisen". God helg alle sammen!KLEM VIBEKE






11 kommentarer:

  1. Aldeles nydelig:)
    Er såfenigrmed med deg, det fineste er det man finner ute og dette var nydelig og herlig sammensetning:)
    For et nydelig fat du har på veggen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Vackert!!! Och du har så rätt :) det behöver inte kosta något, bara att gå ut i naturen och titta sig omkring. Alla dessa underbara färger nu och allt som trillar ner på marken kan bli det finaste höstpyntet :) Kram Anna

    SvarSlett
  3. Gorgeous autumn still life, I like your work!

    SvarSlett
  4. Veldig mye fint å finne i naturen nå.
    For ett lekkert fat du har på veggen.
    Det er helt nydelig.
    Vennlig hIlsen Marit

    SvarSlett
  5. Vackert som vanligt! :)
    Ha en fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  6. Hei Marit :) Det gamle fatet/bollen er fransk og veldig gammel. Den er kjøpt hos "Gammel Kjærlighet" og jeg vet hun har flere hvis noen der ute kunne tenke seg en slik:)

    SvarSlett
  7. Lekkertt !
    Så kreativ du er !

    Fin helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  8. Hello sweety!
    Å ja! Dette var veldig flott og inspirerende.
    Så deilig å plukke inn kvist og kvast.
    Må du ha en fin fin helg.
    De skjønne varme sokkene er i bruk og Cesar er helt vill etter de......han er litt smågal etter sokker ;)

    Vi "sees" ;)

    Bjørneklem.

    SvarSlett
  9. For nokon nydelige stilleben og fargar! Grønt og brunt er så fint i lag, og med innslag frå naturen gjorde dette seg :-) legg meg til som følger her!

    SvarSlett