søndag 6. oktober 2013

Ikke la deg lure....

Nei dette er ikke et snik juleinnlegg...men dette viser heller "konglefangsten"jeg var så heldig å få oppleve idag. Ikke lenge etter at gårsdagens innlegg var lagt ut,tikket det inn en melding om hvor jeg kunne finne lerkekongler.Tusen takk igjen til snilleste Turid !


Aldri har jeg vært heldigere med fangsten enn denne.Store flotte frodige grener med massevis av kongler...åååh!nå gleder jeg meg bare til den virkelige julepyntingen skal begynne;)





Nok en fantastisk helg har vi hatt,og batteriene er blitt ladet til en ny arbeidsuke..Flere malerier er blitt ferdigstillt,og nå nærmer jeg meg heldigvis slutten på bestillinger jeg har hatt i høst. Så nå kan jeg snart begynne med årets bilder til juleutstillingen i november:) Et vakkert skap har også vært gjennom en forvandling...og jeg er storfornøyd:) I denne uken tar jeg dere gjerne med på den "reisen". Vi ses alle sammen !
                                                                  KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. Bare utrolig vakkert :) for noen herlige bilder av vakker natur som du har puttet inn i herlige gamle ting:)
    Åååå...du er bare så utrolig flink vennen:) elsker å titte inn til deg hver dag:)
    Ønsker deg en herlig uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Толкова много обичам боровите клончета и малките шишарки! Чудесни снимки. Домът ти винаги е пълен с цветя, клонки и венци от природата.
    Поздрави и хубава нова седмица от мен.

    SvarSlett
  3. Så vackert du gjort med det du plockat hem från naturen!
    Men nog gick mina tankar till julen och det är nog dags snart börja plocka mossa! Fin blogg du har!
    Kram M.E

    SvarSlett
  4. ♡ ღ ♥ Loooooove it!!!! :o)
    ❤❤❤
    Juliane

    SvarSlett
  5. Hörliga vilder ! :)
    Så fint !
    Jag måste erkönna att gamla Lantkiv med julreportaget har fått komma fram hos mig ;)

    Ha en fin kväll ich start på den nya veckan!

    Kram

    SvarSlett
  6. Jeg var innom Gammel Kjærlighet i går, og vet hvilket skap det er snakk om. Regner med det er enda mer fantastisk nå, enn hva det var i går ;-)

    SvarSlett
  7. Hei på deg skjønne venn!!!
    Blir alt for lang tid mellom hver gang, jeg får tatt en tur innom deg her! Så flott fangst du har hatt i dag! Og så nydelige bilder!!! Du er så kreativ!!! Fikk kjenne litt på følelsen av å glede meg til jul jeg nå...
    Men først skal vi en uke til sol og varme!!! Gleder oss masse. Vi blogges igjen, når jeg er tilbake!!!
    Ha en fin uke!!! Kose deg masse!!

    Stor varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Beautiful photos!
    Greetings, Sonnja

    SvarSlett
  9. Så smukt, jeg tænkte da lige på jul, men det er jo også et fint efterårs stilleben.
    Kærlig hilsen Anette
    http://frupedersenshave.blogspot.dk/

    SvarSlett
  10. Så fint, fikk nå litt julestemning :)

    :) Inger

    SvarSlett