mandag 7. oktober 2013

Forvandlingen!

Det har vært en stund siden jeg pusset opp noen gamle møbler nå,men i helgen ble en virkelig gammel sak forvandlet. Skapet er kjøpt hos "Gammel Kjærlighet"og har fått noen strøk med hvitmalingen CHI. Egentlig er det et skap som skal stå på gulvet,men det måtte opp i høyden syntes jeg og satte det opppå et gammelt bord. Det skal jo synes:)



Slik så det ut før jeg gikk løs med malingen,et vakkert skap da også...Men jeg angrer ikke etter forvandlingen og synes det har blitt et vakkert hjørne i stua her nå:)



Blir garantert flere bilder fra denne kroken og må innrømme at jeg går med tanker om hvordan det skal julepyntes i denne kroken...Her må vi finne på noe fiiiint:) God ny uke alle sammen!
                             KLEMMER VIBEKE

23 kommentarer:

  1. Å hjelpes meg.... Det var nydelig ❤❤❤
    Å som du koser deg nå kjære venn!
    Du har så mange skatter!!!
    Tror du er en skatt selv og jeg!

    Kissesssss ❤❤❤

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg bare koooooser meg jeg nå:) Høsten er KREATIV for meg den vettu:)) Skjønn du!Klem Vibeke

      Slett
  2. Se der ja! Kikket misunnelig på skapet hos Gammel Kjærlighet på lørdag. Når eieren spurte hvordan jeg hadde hørt om butikken, og jeg sa det var via bloggen din, fortalte hun at du skulle hente skapet senere på dagen. Åh... hadde jeg bare vært tidligere ute ;-) Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Det som er litt rart at hun har hatt det lenge i butikken ..uten at jeg har sett det ...til en dag da,og da var jeg solgt :) En vakker dag Monica kommer du også over et slikt vettu:)Klem

      Slett
  3. Vilken skillnad!! Ohhh så fint det blev i vit skrud, helt underbart!! Och så fint höst arrangemang du gjort ute i förra inlägget. Nu blir jag sugen på att fixa lite fint jag med :-)) Tack för inspirationen och dina alltid så vackra bilder!! Ha en fin start på nya veckan!
    Stor kram Paula

    SvarSlett
  4. Nydelig ♡♡ og nydelige bilder :-):-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hvor ligger "Gammel Kjærlighet"? Klem Torill

    SvarSlett
  6. Skapet ble flott det, men jeg tror jeg hadde behold den opprinnelige stilen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser den jeg også og joda jeg tenkte meg godt om før jeg tok pendselen fatt denne gangen.Ikke alt skal males, men dette skapet hadde noen ting med seg som trengte å bli litt kamuflert.Som sagt ble jeg veldig fornøyd med nettopp dette skapet:)

      Slett
  7. Så utrolig flott. Det kommer nok til å bli kjempekoselig når det er julepyntet også.
    :) Susanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg bare går å gleder meg til julepynting i nettopp dette hjørnet nå:)

      Slett
  8. Such a charming corner!
    I love the cabinet painted out white.
    What a difference it made.

    SvarSlett
  9. For et utrolig nydelig skap med skjønne detaljer:)
    Og det ble bare utrolig flott i hjørnet ditt:)
    Nydelige bilder som alltid og gleder meg til å se hva du gjør med kroken til jul:)
    Fortsatt herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Merete:) Det ble en ny krok her nå,og møbleringen måtte bli slik...tok litt tid før jeg fant ut hvordan det skulle stå men....Klemmer til deg min venn!

      Slett
  10. ÅÅÅÅ så fiiint.
    Du er superflink skjønne deg.
    Jeg gleder meg til å se når du skal julepynte.
    Jeg gleder meg også til å pynte til jul i vårt lille hus.
    Og lerkekongler er det vakreste jeg vet.
    Så fine bilder. WOW jeg er målløs.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Margerethe :) Ja vi julejenter bare går å gleder oss nå...selv om vi må jo vente litt da :))Klem

      Slett