mandag 28. oktober 2013

Juleutstilling 2013


Så er datoen satt for årets JULEUTSTILLING ! Det blir søndag 24 NOVEMBER
FRA KL 12- 15. Adresse for dagen er Ravneveien 13,hvor vi åpner opp underetasjen og holder været vil det også skje ting ute på hage"tunet" vårt. Syntes som sagt det var veldig koselig å møte mange av dere på sommerutstillingen, så det fristet til gjentagelse. Synes det er så koselig å se hvem som reiser avgårde med maleriene mine og selfølgelig slå an en prat med dere herlige folk som tar turen hit :)

Masse nye bilder er blitt produsert for årets utstilling og flere er underveis. Det blir nok mye hvitt og grått i  år også, men nytt for året er nok bruk av litt røffere matrialer i bildene..Kan ikke si annet en at jeg KOOOSER meg om dagen.Trives veldig godt når jeg får være kreativ på denne måten :)
Klart det blir kremmerhus i år også..:)

 Spørsmålet som kommer hvert år er" Skal du ha de brente mandlene dine "? Svaret er Å JADA !Ingen utstilling uten :))))



Mere info vil komme underveis med smakebiter av malerier  og annet som dukker opp denne dagen.
Håper mange av dere kjenner for å ta turen denne søndagen, og  jeg må si jeg gleder meg masse til å gjøre denne dagen så fin og julekoselig for dere alle.

                                   KLEMMER VIBEKE

15 kommentarer:

  1. For noen utrolig vakre bilder og for noen kjempe koselige kremmerhus du har laget:)
    Blir gøy med julemarked :)
    Ønsker deg en herlig uke
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Å så nydelige bilder;) Og kremmerhus;)
    Den juleutstillingen skulle jeg gjerne ha besøkt.

    Lykke til;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Hei. Satser alt på å komme og denne gange i tide;) vh Lisbeth

    SvarSlett
  4. Så fint och vackert !
    Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
    Kram

    SvarSlett
  5. Du er så flink! Kan tenke meg dette slår an og nydelig bilder hos deg som vanlig :-)
    Nyt dagen og kreativiteten din!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  6. Så gøy å planlegge og lage til til en slik dag - du er jo så flink på alle måter at dette blir nok en suksess :))))
    Toveklem:)

    SvarSlett
  7. As usual I love your pictures and your paintings are beautiful too! Good luck with all the preparations for the Chistmas market. That is so much fun to do.
    In the weekend of 23 and 24 October I will have my own little Christmas 'market' in my shop Het Weerhuisje (I do that twice a year and I loooove it!).
    Enjoy your day.
    Anita

    SvarSlett
  8. Så nydelige ting du lager! Dette blir sikkert superkoselig, skulle gjerne vært der!
    Lykke til!

    SvarSlett
  9. O matko już Boże Narodzenie!? :))
    pozdrawiam jeszcze październikowo

    SvarSlett
  10. Hurra, hurra og dobbelthurra!!! Den dagen passer for meg, OG JEG KOMMER!!!! Gørr gleder meg allerede!!! Det blir så koselig å treffe deg igjen. Og gleder meg så til å se hva du har laget og malt! Blir helt sikkert med noe fint hjem denne gangen også!!! Ha en superfin dag. Det ble min nå iallefall!!! :) :)

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  11. Så flink du er!!! Nydelige kremmerhus!! Kommer i julestemning med en gang jeg når jeg ser på bildene dine!!:)) Ha en strålende dag:) Klem

    SvarSlett
  12. Gleder meg :)
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  13. Åå jeg vil også komme!!!! Å som dere skal ha det koselig!
    Tenk om jeg hadde kommet dalende ned med helikopter.... Hi ho , det hadde vært noe det!
    Jeg er uansett med i tankene min venn og EN vakker dag..... Ja DA kommer jeg!
    Ha en flott ettermiddag vennen min ❤❤❤

    SvarSlett
  14. Hello Vibeke,

    I am Sonia Crouse from USA. Also the Editor in chief of Creating Vintage Charm magazine. I would like to ask you for some pictures of your last year Christmas kitchen to publish this year. If interested, please email me at sonia.crouse@yahoo.com.
    Read more about the magazine, here: www.creatingvintagecharm.com
    Thank you!

    Sonia Crouse

    SvarSlett
    Svar
    1. How exiting :))I`ll send you a mail right away :)

      Slett