lørdag 26. oktober 2013

Ny og gammel i vakker prakt !

En ny gammel sak har tatt plass på verandaen ..en gammel trappestige! Virkelig flott og helt naturlig ubehandlet treverk..det er jammen ikke så lett å få tak i :) Men jeg fant den innerst i lokalene til Knutepunktet her i Porsgrunn, og måtte jo bare ha den med hjem...svak som jeg er :))
En liten emaljert bolle med mine små villepler er med overalt i dag....det ble "noen "bilder mine venner...:) Bare å "beklage" men jeg er jo en eplegal "tjej" vettu  :)








Det har vært en herlig lørdag som startet med aktivitetsdag for barn og foreldre på Bamble Bibliotek. Virkelig koselig at så mange tok turen i år også :) Håper dere har en fin helg der ute, i morgen blir det skogstur med sanking av mose og annet spennende som kommer på min vei :)
                         KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Skjønner at du bare måtte ha den stigen :) den var nydelig :) herlige høstbilder!

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt en flott dag med masse unger og kreativitet:)
    Den stigen hadde fått vært med meg hjem også:) den var kjempe fin:)
    Skjønne bilder som alltid og en herlig høststemning:)
    Sov godt og ha en herlig Søndag i morgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Bellísimas fotos de otoño, preciosas,bs.

    SvarSlett
  4. Så flotte bilder og så flott at du stiller opp for ungene på lørdagen! Har angra meg grønn over en lignede stige jeg gikk fra på gjenbrukten i fjor......... Du setter alt sammen så lekkert!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg og en utbytterik søndagstur!
    Stor klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. NB! Det rutete stoffet i puta var nydelig, nytt eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Signe :) Først og fremst tusen takk for den lille "pippipen",så søt :) Og alle dine koselige fine ord...du er vel god :) Stoffet er på et nytt putetrekk fra Home & Cottage i herlig flanell. Disse er det nå salg på...så har du en slik butikk i nærheten ,løp og kjøp ! Ja jeg hadde aldri sett en lignende stige på min vei ,så jeg måtte slå til. Ikke dyr heller faktisk,det er vel kanskje det beste,hi,hi :) Neste gang slår du til vettu :)Fin søndag klem Vibeke

      Slett
  6. Så vacker och inspirerande !
    Du har så fint ! Alltid ett stort glädje att
    få titta in på din blogg.
    Önskar dig en fin söndag och start på veckan!
    Kram

    SvarSlett
  7. Verkligen vackra bilder. Sååå fint.. Ha en skön söndag. Kram Mimmi

    SvarSlett
  8. For noen herlige fine høstbilder!

    SvarSlett
  9. Vackra höstbilder!! Här är det 15 grader varmt, man undrar ju vad som komma ska :) Älskar ditt lilla röda bord. Ha en härlig söndag. Kram Anna

    SvarSlett
  10. Love the ladder! Found one and painted it red! Love them natural or a color. You have inspired me to decorate with apples this year! I love it! Keep inspiring!

    SvarSlett
  11. Så underbara höstbilder!
    Du förmedlar alltid en sån KÄNSLA i dina bilder!
    Ha en fin söndag!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett