søndag 11. mai 2014

Blå & grønne favoritter....

Hei alle sammen ! I dag har jeg lyst til å ta dere med på en reise i mine favorittfarger BLÅTT & GRØNT! Både i hjemmet og i min koselige lille butikk, VELKOMMEN!!
Kjøkkenhyllene er fyllt opp av gamle og nye skatter i blått og grønt...
Lekre krus i herlig grønt fra Home & Cottage og de fine fyrstikk eskene(bak) har jeg tatt hjem fra butikken. Helt slutt på disse nå,men til uken ventes en ny ladning :)

Skikkelig sommerfølelse på kjøkkenbenken nå .... med hvite pelargoner i slitne terakotta potter og gamle små fat i blått.

ALLTID plass til litt stemor også,blir bare glad av disse søte" fjesa" som pryder
denne slitne sinkbøtta.




En annen hyggelig dekorasjon er å putte sugerrør i et norgesglass, her en mix fra både Festfabrikken og Søstrene Grene.
Fargene dominerer også i butikken om dagen.....:) I går fikk vi nye skatter i grønt og herlig blått...
Mange har etterspurt disse grønne gamle skuffene og i går var jeg å skaffet de siste av denne sorten. Fikk også inn en vakker rokokko stol som en god venn av meg har tryllet med.Hun har også laget de vakreste ryer i de skjønneste farger. Damen er ganske så kreativ med stor sans for interiør, hun er Kaja Berntz:) Heldige meg som får ha hennes ting i min lille butikk:)


Desverre kom ikke varene som avtalt i forrige uke,så da kommer de nok denne uken....MEN jammen fikk vi inn masse herlig i går etter flere turer på loppis og brukthandlere. Malerier har det også gått unna på, så denne uken skal det produserer bilder igjen! Å nå lengter jeg bare etter å male store flotte sommerfugler igjen...i BLÅTT & GRØNT!

TAKK for alle fantstiske tilbakemeldinger her inn og på Facebook ! Setter virkelig stor pris på alle og en hver :) Ønsker dere en riktig så fin uke og kanskje det kommer litt inspirasjon til 17 mai bordet denne uken også.....:)

                                            KLEM VIBEKE


13 kommentarer:

  1. Beautiful pictures! Love all the shades of green, especially the mugs and straws!
    Have a lovely Sunday!
    Elly

    SvarSlett
  2. Herlige bilder, flott blogg! Må se å få tatt meg en tur til butikken din. Servicet i tallerkenhyllen har jeg lyst på..
    Mvh Riddersporen

    SvarSlett
  3. Det er jo bare SKJØNT på kjøkkenet ditt.......oj så nyyyyydelig!
    Har du malt kjøkkendisken eller er det ny plate?
    Så lekkert med hvitt!
    De skjønneste ting og blomster....en fryd for øyet;)

    Veldig koselig å få se bilder fra din sjarmerende vakre butikk som jeg VET at du koser deg med!
    Den stolen var helt nydelig!
    Her skinner solen i dag;))
    God ny uke til deg min kjære venn.

    Knus på dig søde!

    SvarSlett
  4. I am in love!!! :-))))

    SvarSlett
  5. Helt underbart! Jag älskar gröna nyanser!
    Ha en fin vecka!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  6. Såååå vackert!
    Ha en fin vecka!
    Du ar välkomna att komma besöka...;)
    Sorry, min svenska är så dåligt...

    Kram, Marikki

    SvarSlett
  7. Tuuuusen takk for titten vibeke :-)
    Som alltid , vakkert hjem - nå også vakker butikk :-D
    Marianne A

    SvarSlett
  8. Just L*O*V*E your "Seafoam Greens & Blues"... Your Vignettes are Magical ~ Soooo much display talent!*!*! I most certainly would not mind washing dishes in your kitchen! Jeanine Burkhardt USA

    SvarSlett
  9. Tusen takk for en nydelig oppdatering:) Aldeles flotte farger!! Gleder meg så til jeg får anledning til å komme til butikken din!!! Kos deg:) Vh Lisbeth

    SvarSlett
  10. May I just say, you have a superb feeling for composition, colors and all else!
    I love to look at your pictures.
    Greetings, Maud

    SvarSlett
  11. dndpoker

    DNDPOKER merupakan SITUS POKER TERPERCAYA yang menjamin kualitas layanan terbaik bagi seluruh member pecinta Game Poker Online IDN.

    SvarSlett