lørdag 3. mai 2014

Snart klar for den store festen!

God lørdag alle sammen ! Ja nå er det en stund siden jeg var her inne sist..og det har sine grunner....
Her er det store konfirmasjonsforberedelser på gang og jammen tror jeg ikke vi snart er i mål :)))) Som dere ser over her er dette en del av dekorasjonene til jenta vår sin konfirmasjon,hun satte mora litt på prøve med sine litt uvanlige valg av farger ...turkis og fersken !
Ja som dere ser er det friske farger sammen....og jeg tror jammen jeg er blitt betatt av denne kombinasjonen selv jeg nå:))))
Å finne akkurat fersken tonen i blomstene var ikke så lett ,men en mellomnyanse ble valgt og mor ja hun er fornøyd:)
Bordkortene er små premiesløyfer som er et symbol på "endelig blitt voksenpremie":) Konfirmanten selv har valgt bilder fra hun var liten og fram til i dag ,så alle gjestene får ulike bilder. Som den kreative sjel hun er har hun bidratt masse til disse kortene...noe mor selfølgelig synes er gøy:)

 På veggen bak her over gavebordet har vi laget en bilde girlander med bilder fra hun var liten og fram til i dag ,med en minigirlander som tar opp fargene i bordkortene...Åååå kan tro jeg koooser meg nå... Elsker å ordne med alt sånt:)

Mange mange konfirmasjonskort har det blitt produsert i år...både til han og henne :)






Siden vi i dag skal i min nevøs konfirmasjon må jeg henge skikkelig i stroppen.... så nå er det fram med vaskebøtte og bakeforkle...før fest 1 kan begynne....også er det fest nr 2 her i huset i morgen :)
Vi bare gleder oss masse nå og jeg vet vi får en vakker dag med familie og venner som skal feire vår herlige konfirmant:) Vi ses alle sammen og riktig god helg!

                  KLEMMER VIBEKE

15 kommentarer:

  1. Ønsker deg masse lykke til med festen. Fargene var jo superfine da. Skikkelig lekkert. Har konfirmant sjøl den 31. mai, det er en gutt. Jeg har også som deg funnet fram noen av Norgesglassene mine som skal brukes til vaser. Vi skal ha litt loppeshic som tema den dagen.
    Gleder meg som en hund til å dekke og pynte!!! Slike store dager er igrunnen litt "vår" dag også siden vi får pynte og kose oss med det vi liker. For meg er dette mer avkobling enn stress ihvertfall!
    Som sagt lykke til med festen og gratulerer med konfirmanten. Som alltid lekkert hos deg Vibeke.
    Masse hilsen fra Marit

    SvarSlett
  2. Oh, vad fint! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med konfirmant! Så gøy! Og du...så flinke dere har vært! Så utrolig koselig, lyst, delikat og gjennomført alt er. Helt, helt nydelig!

    Jeg ønsker dere en riktig flott dag - både i dag på nevøens konfirmasjon - og ikke minst i morgen - da dere skal ha stor feiring selv. Kos dere masse!

    SvarSlett
  4. Det er jo bare SÅ vidunderlig skjønt!!!!
    Åååå så fint du har pyntet bordet;)))))
    Jeg LIKER alt jeg ser......og de bordkortene......aldri sett noe SÅ flott!
    Så gøy at konfirmanten er med også;) Har vel arvet noe fra mor der ja;)
    Må dere ha masse lykke til i morgen!
    KOS dere.

    GOD klem.

    SvarSlett
  5. Sooooooooo schön und liebevoll. Liebe Grüße aus Österreich Eveline

    SvarSlett
  6. Det var ikke vanskelig å se hvem konfirmanten ligner på, så skjønn hun er!! Du har dekket og pyntet helt nyyyyydelig, Vibeke!! Bordkortene var helt geniale, likte veldig godt fotogirlanderen også...jeg likte ALT!

    Ønsker dere en kjempefin feiring og en god helg!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  7. Å så flott dere har pyntet! her var det masse lekkert, og fargene var nydelige sammen!! Utrolig lekre kort dere har laget :-) her er masse arbeid bak forberedelsene, det kan jeg se....men dere har nok hatt stor glede av det :-) masse lykke til, håper dagen blir perfekt!! Klem :-)

    SvarSlett
  8. Så nydelig du har pyntet og dekket! Fantastiske bordkort og konfirmasjonskort! De var virkelig nydelige med den skjønneste håndskrift! Du er så effektiv!! Jeg lurer på om du noen gang sover:) Skjønn farge på døren - som du igjen har malt:) Og butikk og jobb! Må bare "bøye meg i hatten":) for deg.
    Ønsker dere en flott konfirmasjonsdag for datteren din!
    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  9. Hjertelig til lykke med den store dagen!

    Gode tanker og klemmer fra Bergen til Porsgunn i dag;)

    SvarSlett
  10. I am so glad to have found you! I am your newest follower.

    I can't wait to read back posts - you have wonderful bright fresh style - love your blog and your home! ♥

    SvarSlett
  11. Hvor er du bare god.
    Så fint du har gjort det.
    Håber i har haft en nydelig dag.

    SvarSlett
  12. Så usannsynlig vakkert! De medaljebordkorta var bare helt supre! Du er bare så kreativ, kan bare ikke begripe at du rekker alt, men herlig at du deler med oss!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett