søndag 4. mai 2014

Med vakre minner !

Sitter man igjen på en kveld som denne...for dagen har vært helt spesiell fantastisk ! Dagen er blitt delt med familie og venner og sammen har vi kost oss med nydelig mat ,gode ord og sang som var rørende og vakre....og i tillegg har sola vært på besøk i heeele dag :) Kunne ikke hatt en finere dag med vår skjønne konfirmant :)


Gode venner hadde bakt flotte kaker til selskapet...åååå så mange nyyydelige kaker:)
Vanilje cupcakes fikk bein å gå på:)
Hei hei !....Jeg holder meg her jeg...siden gosakene er her :) Nure var i storform.




                 
To vakre jenter i de flotteste budnader, er det rart man er stolt av disse to:) Nå har vi feiret vår siste konfirmant og det er ganske spesielt å tenke på. Godt man kan se tilbake på en vakker VAKKER dag!

                                              KLEM VIBEKE

11 kommentarer:

  1. Vilken fantastiskt vacker dukning!
    Och vilka fina tjejer!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. FANTÁSTICA FIESTA.
    Gracias AMIGA!!!
    Conxita

    SvarSlett
  3. Ååååå noe SÅ skjønt!
    De nydeligste bilder !
    Så flotte jenter dere har.....veldig flott bunad.
    Tenker dagen var topp.
    De kakene altså.......oj,oj....så lekkert og jeg må smile av blinkskuddet av søte Nure ;))))
    Neste år er det jo Casper......oj,oj som jeg gleder meg!

    Må du senke skuldrene og ha en fin uke vakre venn i Porsgrunn ;)

    Bamseklem.

    SvarSlett
  4. Fantastic and precisely prepared and the amount of food!! In slovakia we also have wonderful costumes but it is not customary to wear them in the celebration and you too look beautiful !!! Erika

    SvarSlett
  5. Aldeles nydelig Vibeke <3 Såå fine jenter dere har!!! Skjønner godt at du er stolt av de,. Nydelig dekket bord..greit å få noen ideer :) Neste år har vi vår siste konfirmant her i huset..Nå kan du puste ut.. Stor varm klem fra Snipetorp

    SvarSlett
  6. Åh vilka vackra flickor och dräkter :) Ha det fint. Kram Anna

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye med konfirmanten! Lenge siden jeg har vært innom på de ulike bloggene. Her har det gått i ett med konfirmasjonsplanlegging som er førstkommende søndag:) Herlighet så vakkert pyntet!! Jeg måtte le litt, da mange av fargene og detaljene blir nokså likt det jeg har tenkt! Den lyse turkisgrønne fargen på vasene er nesten helt lik fargen på "Ball" glassene vi skal ha;) Vi skal ha blanke norgesglass i tillegg. Begynner å glede meg skikkelig, samtidig som jeg kjenner presset på at alt skal bli ferdig i tide!
    Nydelige jenter i vakre bunader!! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  8. Gratulerer med flott reportasje!!!
    Og gratulerer så mye med nydelig konfirmant!!!
    Gleder meg til neste år jeg nå, når vi har konfirmasjon igjen. Men har vært litt deilig med et "hvileår" i år!!

    Håper du koser deg i butikken din, og at det kommer mange innom deg.

    Selv har jeg ikke fått tatt turen, da jeg jobber når du har åpent dessverre. Og i påsken var vi på hytta.
    Men kanskje jeg kan få det til i sommer.

    Masse lykke til videre!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  9. Gratulerer med vel og vakkert overstått, flotte jenter og flott reportasje, så velfortjent!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  10. Such beautiful young ladies and gorgeous photos, Vibeke. You must be so proud. :-) I enjoy your blog.
    Hugs from Newfoundland,
    Linda at Beautiful Ideas

    SvarSlett