lørdag 24. mai 2014

" No beauty shines brighter than that of a good heart "

Er det ikke et vakkert og veldig SANT utsagn som er overskriften for dagens innlegg i dag ? Utsagnet er også tilknyttet bildene i dag for den vakre gamle vannkannen er en gave fra en venn som i går gikk på skattejakt for MEG.....Tenk å gjøre det da ? Da er man veldig snill :) Jeg jobbet jo i butikken min som jeg pleier på fredager i går, og  fikk samtidig et tilbud om  å være med å jakte på skatter på en bondegård som skulle selges. Det viste seg å bli litt vanskelig å kombinere så da dro en god venn å fant noen fine skatter for meg:) Og alt hun fant det skulle jeg få...... et vakkert hjerte vi snakker om her:)

Kannen er i dag blitt dekorert med sommerens markblomster og med noe av det vakreste jeg vet :
                                    SYRINER




Fantastisk farge og patina på denne kannen....absolutt MEG :)

Helt utrolig at vi fortsatt er i maimåned, å kan gå å plukke sommerens markblomster....:)




Det har vært strålende dager i butikken denne helgen, masse hyggelige folk har tatt turen fra fjern og nær...det er bare SÅ morro :) I morgen skal vi på en mini loppisrunde i Strømstad området, håper vi er heldige....det skal dere få se resultatet av til uken,hi,hi :))

                            KLEMMER VIBEKE                

11 kommentarer:

  1. Beautiful pictures of my favourite lilacs:)
    Have a sunny and lovely weekend:)

    SvarSlett
  2. SO beautiful, Vibeke...and so nice of your friend to find it for you!

    SvarSlett
  3. Jag bara älskar dina vackra och inspirerande bilder!
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  4. Åh dååån, så heldig du har vært!! Nydelig vannkanne og så vakkert med syrin:-) Helt skjønne bilder:-)
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  5. Your watering can is fabulous! Love the color and patina!!
    Mary Alice

    SvarSlett
  6. So beautiful. Love the color too of the watering can. Just so pretty.
    Kris

    SvarSlett
  7. Dear Vibeke,
    oh wonderful! You're decorating with love and all your heart!
    It was a pleasure to look at your pictures.
    All the best and sunny days
    Elisabeth

    SvarSlett
  8. Dette er jo bare SÅ deg og SÅ nydelig at jeg nesten mister pusten;))))
    Hi,hi du vet......
    Vakkert vakkert!
    Ha enhetlig uke kjære venn.
    Jeg er ikke i noe form så tar det litt med ro.

    Klem ❤️

    SvarSlett
  9. Åh himmel så vackert! Syrener och den otroligt vackra kannan...magiskt!
    Blir så glad av dina fina bilder...
    Varm kram Titti

    SvarSlett