lørdag 26. mars 2016

Deilige påskedager !

Jeg har kost meg i orangeriet i disse påskedagene...og Gule gleder popper opp her og der :)
Halmhjertet har jeg fylt  på med små påskeliljer sammen med løker og fjær...den kransen kan nemlig brukes til ALT :)




Nure er med og følger med på hva mamma gjør....vi kunne ønsket oss litt mer sol i påsken da...men sånn ble det ikke denne gangen og koser oss selv om sola uteblir .








Kjøpte meg et kult hageredskaps sett i går. Dette fant jeg på Indiska og likte fargen så godt :)


 Snart er det klart for arbeidsdager igjen og jeg har tenkt å nyte mine siste påskedager i skog og ved sjø....og sikkert litt til i orangeriet..:)

                       Fortsatt fine påskedager til deg der ute !
                         KLEM VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Ikke vanskelig å se at du har kost deg og styrt i vei - nydelige bilder og kos at Nure ble med også,han er jo så skjønn den vofsen din!! Håper solen vil skinne litt på dere siste dagene av påsken!!! Visst ikke så ble det nesten litt solskinn med de herlige gule fargeklattene her inne :)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Påskeliljer er vakkert, Vibeke ... og ser så nydelig med egg og fjær! God påske til deg!

    SvarSlett
  3. So pretty, Vibeke! Enjoy the last holiday days! Mine ends on Monday and I am back to work, too! Wishing sunshine!

    SvarSlett