torsdag 31. mars 2016

Ny yndling....

Jeg har virkelig funnet min favorittmaling nå for tiden og det er og blir milkpaint. Fantastiske produkter fra min store inspirasjon http://www.missmustardseedsmilkpaint.com/ . Besøk gjerne siden her for masse herlig inspirasjon.

Jeg har fått testet ut litt forskjellige farger og denne gangen ønsket jeg å prøve meg på "Mora". Det er en nydelig grågrønn milkpaint som jeg malte på den gamle dørlemmen jeg hadde stående. Siden jeg er glad i gammelt treverk, liker jeg at det synes litt igjennom ..så da drar jeg av litt maling underveis. Tilslutt har jeg brukt en antikkbrun voks som gir den varme patineringen. Helt herlig å leke seg med denne malingen og tro meg.... det blir flere prosjekt utover våren!
Kjøpte med meg vakre blomster fra Bryns Gartneri i dag . Skjønne løkblomster og et herlig "Salix"...fantastiske grener på denne busken.

Fasinerende mønster....naturen er VAKKER !








 Denne helgen skal det begynne å sås planter i mitt orangeri...gleder meg til å sette i gang :)
Riktig fin helg der ute !

                                              KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Bonsoir chère amie,

    Une petit billet tout en douceur, romantisme et tendresse comme Demoiselle Printemps...
    Merci pour l'ensemble de vos magnifiques photos.

    Je vous embrasse,

    SvarSlett
  2. Så otroligt vackert det blev med milkpaint jag ska definitivt testa detta vid tillfälle. Åh så underbar inspiration du ger oss. Man får sådan lust att fixa när man ser dina alster. Tack för all inspiration!! Allt gott Mari

    SvarSlett
  3. This is lovely! The plant is interesting. I am trying to find the name in English for me... I am intrigued! Lovely, as always, Vibeke! <3 Matty

    SvarSlett
  4. Slike pene bilder, Vibeke! Elsker de vakre blomstene og maling viste seg fantastisk!

    SvarSlett
  5. Love your pretty pastel pictures

    SvarSlett