torsdag 10. mars 2016

Lysere tider i møte !

 Det at dagene er blitt lengere lyse betyr så mye for meg....blir både mer kreativ og lettere til sinn kan jeg kjenne...rett og slett HERLIG er det :)

Et vårlig hjørne er nå skapt i orangeriet,.for her er jeg mye etter lange arbeidsdager . Snart ventes en ny ladning med nye varer her inne og mens vi venter
bruker jeg kreativiteten min her inne..og skaper et vårlig miljø.

 Plansjene er kjøp Liberty i London på vår tur dit i vinterferien. Så fantastisk fine...og disse blir hos meg...ikke salg av disse nei :)









 
Før jeg ønsker god helg, kan jeg dele med dere at det er
solgt bilder til et magasin allerede...
Så  heldig for meg har
en dør åpnet seg :)
 
                                                
                                                Er STORFORNØYD med det :)

               RIKTIG GOD HELG ALLE SAMMEN !
                                    KLEM VIBEKE

 

5 kommentarer:

  1. Lovely! And so excited you sold some photos! How wonderful! Congratulations!

    SvarSlett
  2. Nydelig vårvær dekorasjoner! Jeg elsker sommerfugler! Jeg er så glad du solgt noen bilder! Gratulerer!

    SvarSlett
  3. Så herlig et innlegg, nydelig bilder å så vårlige,
    Elsker dine bilder, å gratulere så mye,visste jo det, de trenger bare deg nå, kjempefine bilder :)
    En fin kveld til deg fra meg

    SvarSlett
  4. Excellent site I have bookmarked your site..

    SvarSlett