torsdag 3. mars 2016

Snart helg og åpen butikk !


 
Nå nærmer det seg åpningsdag for butikken i orangeriet...
og det meste er nå på plass...
 
Nå bare gleder vi oss...
MASSE :)
  
Under her byr jeg på
en liten titt!
 
 
 
Rikelig med potteskulere,trekasser
 zinkbøtter og rustikke kranser..
 og fargen
 GRØNN
vil dominere her inne
denne lørdagen :)



 Møbler skal også selges på lørdag ,både dette gamle lintøyskapet og andre små møbler.








 
Nå gjenstår det bare
å ønske alle som
som har lyst å ta seg
en  tur hit på
lørdag
HJERTELIG
VELKOMMEN !
11-15
Ravneveien 13
 i Porsgrunn
 
KLEM VIBEKE
 
 
 

14 kommentarer:

  1. Hei! Eg bur litt langt i frå, men lurer likevel på kva du skal ha for linskapet. Det er heilt nydeleg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Irma :) Send meg gjerne en mail så vil jeg gi deg all info om lintøyskapet :)
      Klem Vibeke

      Slett
  2. Åh vilken glädje att få ha liten butik på hemmaplan! Och så mycket vackert! Allt i min favoritfärgskala. Lycka till nu i helgen - önskar jag kunde komma! :)
    / Trädgårdspinglan

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja har aldri gjort det før, så det skal bli veldig spennende :) Takk og kram til deg

      Slett
  3. Så flott du Har pyntet til åpning av butikk, så mye fint, så spennende dette er, skulle gjerne vært der ja,
    Flink du er, ønsker deg masse lykke til på lørdag,
    Stor klem fra Sylvia

    SvarSlett
  4. Skulle gjerne bodd litt nærmere Porsgrunn nå, kjenner jeg. Er der på fotballcup hver august - håper butikken din er åpen da også:-)
    Masse lykke til i morgen!

    SvarSlett
  5. Typiskt att jag bor såå långt bort i Jönköping Sverige så det blir ingen resa nu. kanske i sommar det vet man aldrig vad vi hittar på då. Lycka till och ha det gott bland dina besökare
    Kram Meta

    SvarSlett
  6. It`s really amazing. I love these soft green!
    With kind regards
    Katharina

    SvarSlett
  7. Jeg har gledet med til åpningsdagen lenge. Typisk at akkurat denne dag kan jeg ikke komme. Håper ikke det er lenge til neste gang du holder åpent. Er inne på bloggen din hver dag forresten.

    Klem

    SvarSlett
  8. Åååh det skapet Vibeke!!!!! Helt nydelig.Den som bodde nærmere!!!!! Resten er like nydelig og jeg tenker både kunder og du gleder deg til butikkdag i det skjønne orangeriet ditt.Kos dere masse :)))
    Toveklem :)

    Ja...grønt er bare skjønt :)))

    SvarSlett
  9. So beautiful! Wish I lived by you!

    SvarSlett
  10. Weer even langs geweest, ziet er geweldig uit Vibeke.

    SvarSlett
  11. Ser virkelig hyggeligt ud
    God påske

    SvarSlett