onsdag 9. mars 2016

Naturlig påskefarger !


Litt naturlig påskepynt
flytter inn her nå...
og siden jeg jobber i barnehage
har jeg fått en god dose
gult i lang tid nå:)
Så da pynter jeg med litt naturlig
påskeinspirert pynt nå.

 Alle disse skjønne fjærene er fra butikken min i orangeriet nå og var en "bestselger" på lørdag:)
Mange måter å dekorer disse med. Nedenfor ser dere hvordan jeg har bundet de med ståltråd på kirsebærkvistene i den gamle tekanna.
 Her henger også vaktelegg , som også selges i butikken. Kjekt å få "fiks ferdig" vaktelegg klare til å henge opp :)









På lørdag skal jeg sammen med Bamble Bibliotek ha påskeverksted. Der kan alle komme å lage påskepynt og da blir det nok gult i lange baner,hi,hi :) Vi starter kl 11 , velkommen til deg som har lyst til å komme!

                                           KLEM VIBEKE 

4 kommentarer:

  1. Love so much your home ! Xoxo from PARIS in the rain !!

    SvarSlett
  2. Det er så vakkert, Vibeke! Jeg elsker grenene med egg og fjær! Du inspirerer meg alltid!

    SvarSlett