mandag 21. mars 2016

Rustikkvår!

 Jeg er typen som liker forskjellige stiler og rustikkstil...ja det er en stil jeg liker mer...og mer :)
Det gamle bordet har dere sikkert sett før...og det har jeg nye planer for...snart:) Men foreløpig står det i kjellerstua sammen med de herlige stolene fra Affari.



 Elsker disse antikk kobberlystakene fra A lot, måtte jo bare sikre meg noen selv fra butikksalget også :)




 En herlig rustikk mix i mine øyne dette her.....

På sommeren settes stolene fra Affari ut , men funker like fint innendørs resten av året.
Gleder meg til påskeferien begynner for alvor her nå...heldigvis ikke lenge igjen her nå:)

                                  Takk for alle hyggelige
tilbakemeldinger her inne, så koselig at dere ønsker å dele med dere glede og begeistring over det som skjer her på bloggen !Det setter jeg stor pris på skal dere vite !

                                   Varm klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Åhhhh så himla snyggt! PRECIS min stil hi hi...rustikt och brunt - love it!
    Stolarna från Affari är något jag skulle vilja ha. Alltid lika inspirerande hos dig Vibeke!
    Kram från Titti

    SvarSlett
  2. I like the cushion fur for chairs! It is spring but a bit of snow at my Uncle's farm. Here it is breezy and sunny. No rain though🌂🌧☔️💦 I like the candlesticks too all grouped together. And all the bulbs planted in pots!! Thank you for sharing! Joy to you at Easter✝

    SvarSlett
  3. Beautiful corner - cozy, nostalgic and so Spring!

    SvarSlett