mandag 28. mars 2016

Nye tider...

 
Så var denne påsken over
for i år....og
vi kan se tilbake på
en fin ferie med familie
og venner.
I dag har jeg ryddet og gjort
klart for nye tider
i orangeriet.
Nå fremover skal jeg prøve
meg på litt planting
av ulike vekster her inne....
Noe jeg har svært lite erfaring med.....
Men har man et orangeri...ja da må
man jo prøve dette:)

 Men under rydding her inne i dag oppsto et herlig lite hjørne fullt med gamle skatter....i GRØNT & BLÅTT......
 Elsker jo å mixe det sammen på denne måten og alt er i sin opprinnelige farge.....


 bortsett fra den ene røffe stigen her i grønt og hvitt rustikk...den er det brukt grønn milkpaint på.
Går du inn på denne linken finner du den fantastiske malingen der. Utover våren vil det dukke opp flere ting jeg skal pusse opp med ulike typer maling....spennende å jobbe med det her :)







                                   Da ønsker jeg alle en ny fin ukestart der ute !
                                                    KLEM VIBEKE
 

4 kommentarer:

  1. Har hittat din blogg via Pinterest och tycker att du har en fin blogg med trevlig text och inspirerande bilder.
    Kram,
    Regina

    SvarSlett
  2. Vel overstått påske, og takk for mange lekre og inspirerende bilder. Må se å få ryddet vekk påsken jeg også. Og kanskje begynne å tenke på litt mer vårlig dekorasjon. God uke til deg også. Hilsen Berit.

    SvarSlett
  3. Vel overstått påske, og takk for mange lekre og inspirerende bilder. Må se å få ryddet vekk påsken jeg også. Og kanskje begynne å tenke på litt mer vårlig dekorasjon. God uke til deg også. Hilsen Berit.

    SvarSlett
  4. Åh desse fargene!bare helt nydelig!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlett