mandag 7. mars 2016

Kreativ med gjenbruk og vårlige vekster !

 Bare ved å tre inn i orangeriet blir jeg GLAD ,og det er fordi det oser av vår med grønne frodige vekster der inne . Kombinasjonen gammelt gjenbruk og vårvekster er noe jeg liker veldig godt , og planter i alt fra gamle bokser , kurver og trekasser. Dette er jo også fordi ikke løkvekster trenger vann og da tåler å stå slik jeg har plantet de. Bli med inn i orangeriet og bli inspirert du også :)

 Naturmateriale som egg, fjær og halm er supre materialer å kombinere med slike oppsatser som jeg viser til her. Da blir det både påskeinspirert og vårlig !
Har dere forresten sett min nye skatt...? En gammel kurvkoffert ! Hos Skrot Tor sto den gjemt i et hjørne og bare ventet på meg :)

I dag tok jeg endelig steget å fikk sendt mine første reportasje bilder inn til et magasin i Norge...Dette er jo en drøm jeg har hatt lenge og leve som frilanser og ta bilder for magasiner. Som mange av dere vet har jeg levert bilder til mange utenlandske magasiner i flere år nå, men svært få i Norge...en jobb jeg også har gjort gratis for alle disse magasinene....
Nå kjenner jeg at jeg er klar for nye utfordringer og kunne tenkt meg å gjøre dette MASSE og til og med få litt igjen for det...
Men allerede  har jeg merket at nåløyet er veldig lite og her gjelder det å stå på...noe som jeg absolutt har tenkt å gjøre :)

                                  KLEMMER FRA VIBEKE
 

6 kommentarer:

  1. Bare nydelig!Er det mulig å si neitakk til dine bilder da...........Masse lykke til!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Så gøy med reportasjebilder da. Har nesten bare venta på dette. Du tar jo så vanvittig fine bilder Vibeke. Håper å se mye til dine bilder fremover.
    Stor klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Beautiful inspiration..Thank you for sharing with us and best wishes in your creative endeavors.

    Tamara <3

    SvarSlett
  4. Du tar slike fantastiske fotografier, Vibeke ... Jeg vet du vil ha det gøy med magasinet planer!

    SvarSlett
  5. So much Spring inspiration...I love it!

    SvarSlett
  6. Det er så fint med forårsblomster og genbrug, dejlig inspirerende, jeg må igang ;)

    SvarSlett