lørdag 29. mars 2014

En etterlengtet skatt i huset!

Har lenge gått å ønsket meg en gammel kommode, og i går ble en gammel flott kommode vår:)
Hadde store planer om å male den , men så kom den i hus og vi var ikke i tvil...den skal få være slik den.Kommoden fant jeg på KNUTEPUNKTET her i Porsgrunn, en kjempe fin gjeng som holder til der, her har jeg vært heldig tildligere også...:)
Passet helt perfekt i hjørnet ved siden av vår gamle kakkelovn også...så nå ble den kroken komplett !

Deilig å ta frem grønne skatter igjen...kjenner jeg blir bare så glad når jeg får det i hus.



Takk for alle oppmuntrende ord på gårsdagens innlegg, det gjorde godt :) I dag skal jeg ut med enda mere skatter og kreativ på morgenkvisten har man også vært....nye malerier med sommerfugler i....GRØNT....(måtte jo bare bli den fargen i dag....) er blitt produsert. Kjennes ganske så godt, for nå vet jeg at jeg har noen gobiter av dette slaget også ....når butikken åpner:)

Ha en strålende helg alle sammen ! KLEM VIBEKE

14 kommentarer:

  1. It's very pretty. I love the patterns on the drawers.

    SvarSlett
  2. kjempefin kommode. huset vi bor i kjøpte vi av min farfar og jeg angrer sånn på alt vi kvittet oss med den gangen.

    SvarSlett
  3. Den kommoden var bare kjempe flott:}
    Har selv fått mer og mer sansen for de gamle brune møbler igjen , de passer så utrolig godt inn i alt det hvite:}
    Og det grønne du putter inn er bare nydelig:}
    Ønsker deg en herlig kveld:}
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Den var fin😃 har samme i skatoll her i spisestua vår. Lurer veldig på hvor knutepunktet er, bor også i Porsgrunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ligger på Øyekast Ellen :) Finner det også på Facebook !

      Slett
  5. Som alltid flotteste bilder!!
    Leste gårsdagens innlegg; stå på. Dette klarer du!

    SvarSlett
  6. Brunt treverk er jo nydelig da! Det gir en egen varme i et lyst interiør. Fin kombinasjon med den grønne flasken og det fine bildet. Og jeg skulle gjerne hatt den fine mursteinsveggen jeg så vidt skimter :-) Ønsker deg en fin dag i morgen.

    SvarSlett
  7. It´s so beautiful. love the colors. brown wood and green glass.
    Have a good weekend

    SvarSlett
  8. En nydelig kommode, denne var du heldig med:-) Tenker denne passer helt perfekt hos deg! Vakre bilder som alltid! Ønsker deg en herlig solskinnsøndag og god ny uke!

    SvarSlett
  9. Ååå for en flott skatt!
    Helt nydelig ,og bildet over var så skjønt også......
    Kos deg i dag min venn,her er det såå flott vær for tiden;))

    Stor klem fra meg.
    xxx

    SvarSlett
  10. Hello Vibeke,

    your pictures are so nice. I love them.

    Greetings,
    Christine

    SvarSlett
  11. The dresser is beautiful, Vibeke...love the old wood...

    SvarSlett
  12. Dette ble skikkelig fint!! KOmmoden var bare SÅ flott! Og den grønne flasken ble bare prikken over ièn for meg :-) Knallfint!

    SvarSlett