tirsdag 11. mars 2014

Et sikkert VÅRTEGN!

Har du sett vårblomster på din vei i det siste ? Hele helgen dukket det opp bilder av de skjønne gule små på min facebookside, ja til og med blåveis hadde folk funnet der ute:) DET er vel et sikkert vårtegn,HUUUUURRA!!
MYE som skjer her for tiden og dama har litt for mange baller i luften.....Men hun har det bare fortsatt gøy og gleder seg over hver "ball" som blir plukket ned....I går malte vi første strøk i butikken og under de timene der fikk jeg grublet over hvordan jeg vil ha det der.....og den grublingen fortsatt også ut i natten......Man får ikke sove da vettu..ho,ho..
Håper å få det til slik jeg ønsker....det hadde vært så utrolig gøy:) Siden jeg ikke har funnet noen butikkdisk ennå må jeg nok lage en...og det var det grublingen gikk ut på i natt.Tror jeg nå har en plan:)

 Siste strøk blir tatt på torsdag og så kan kanskje ting begynne å skje....Jeg har samlet sammen mange gamle skatter nå som er klar for å settes opp,vet hvilke møbler som skal stå der og har begynt å snuse på litt nye varer jeg ønsker inn..Godt jeg var på interiørmessen i januar og fikk merket meg noen gode levrandører....lite ante jeg da at jeg i dette år skulle starte en liten butikk :)


                      NYT dagene der ute folkens, så ses vi snart igjen:)

                             KLEM VIBEKE

5 kommentarer:

  1. Så gøy! Ha en strålende dag! sånne goplaner er herlige å gruble på!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Så nydelige vårbilder! ja ser vi frem til denne fine tiden d alt spirer og gror! Spennende med ny butikk da! Gleder meg til å se bilder fra den :-) Ha en superfin dag!

    SvarSlett
  3. Åååå som du KOSER deg nå kjære!
    Jeg gleder meg såååå ,gleder meg for at du gleder deg!
    VET dette blir nydelig og Vibeke stil......åååå som jeg kunne ønske meg en til på besøk.......men som vi alltid sier: En vakker dag.....ja.....det blir det!

    Jeg har lagt med migrene i nesten 1 døgn....pyton.....men i dag er det mye bedre.
    Victor og Casper er ikke i noe form heller.....og Jeg tror at Bjarte har fått ny prolaps...... Lå på gulvet i hele går uten å komme seg opp....men hjem tror du gikk sakte på jobb i dag....han er bare sånn,er visst bedre å være i bevegelse.....og jeg må IKKE si noe hvertfall. :))))) ....herligalondon.....vi som " aldri" er noe syk.....ja,ja,det kommer seg nok.
    Deilige bilder å se.....tror jeg må se etter hestehov....

    Kos deg med alt oppi hodet ditt du min venn;)
    Jeg tenker på deg og smiler!

    God klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Litt ivrig på iPaden.....da blir det litt skrivefeil....hi,hi tipper du skjønner:)

      Slett
  4. Hei på deg!!!
    Så spennende!!! Jeg sov ikke stort jeg heller, når vi holdt på å skulle starte butikken for over 3 år siden nå. Tida flyr fryktelig fort!!! Og alt tar mye lengre tid enn mann tror!!!
    Gleder meg til å følge deg videre i prosessen!

    Masse lykke til :)
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett