søndag 30. mars 2014

Mandag i blått...

Virkelig en nydelig vår helg har vi hatt her nå,ååååå så godt det kjennes på kroppen :) Går inn i noen travle uker nå før jeg åpner min lille butikk...Det begynner å ta form og jeg er riktig så fornøyd:)
Juhuuu! trodde først disse nydelige tallerknene hadde gått dukken under flyttingen jeg...men neida det viste seg å være en anne pose som det gikk galt med...så nå har jeg de alikevel :)



Har lovet at jeg skulle gi dere noen bilder fra butikken....MEN hver gang vi er ute med et lass er ikke kamera i tanken...Må prøve å få det til denne uken da...:) God ny uke alle sammen !

                                 KLEMMER VIBEKE

8 kommentarer:

  1. SÅ nydelige bilder! Og serviset er fantastisk ! Og blomstene kom virkelig frem her :-) Blir spennende å åpne ny butikk da ! Ha en flott uke!

    SvarSlett
  2. Älskar blått! Så de här bilderna var en njutning!

    SvarSlett
  3. Älskar blått! Så de här bilderna var en njutning. Fick av någon anledning in min man som avsändare, vilket inte var meningen. Han är ju i det närmaste färgblind!!

    SvarSlett
  4. Takk for fine bilder. Ønsker deg en flott uke :-)

    SvarSlett
  5. Love the color and pattern on those dishes! Very pretty!

    SvarSlett
  6. Your photos and home make my day!!!

    SvarSlett
  7. Fortryllende vakkert vennen:}
    Ja, jeg gleder meg masse til det kommer bilder fra butikken:}
    Klem Merete

    SvarSlett