søndag 9. mars 2014

Gledesstråler !

En helt fantastisk helg er forbi og vi har fått en forsmak på  VÅREN her i Telemark:) Helt ubeskrivelig følelse å kjenne sola varme og glede som den har gjort...må det bare fortsette!
Med sola kommer også flere vårfarger inn i deilig mintgrønn:) Sengetøyet og den lille emaljerte koppen er fra Bohus.
Vet dere i helgen fikk jeg sikret oss en stor skatt:) Den er virkelig i dårlig stand der den står nå.. MEN vent til jeg skal trylle med den...DA blir det en diamant :) Men mye ,mye jobbing må til og jeg bare klør i fingrene.. å går å tenker på hvilken farge jeg skal  ta for meg....Kanskje det blir nettopp denne lyse mintgrønne.....ÅH!Den skatten kler de fleste farger kan jeg love:) Skal bli så morro å ta dere med på prosessen,men venter til litt stabilt vær slik at jeg kan stå ute å kose meg med restaureringen.


Ny strålende uke til alle dere der ute, denne uken får butikken sitt første malingstrøk :)))
                                          KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Så lekkert dette var da min venn.....koselig sengetøy også!
    Å så spennende med skatten......hm.....er det noe du skal ha i butikken tro???
    Så nå skal det males i butikken.....ååååå dette blir GØY å følge med på...ja det GLEDES!

    Ha en flott ukestart.
    GOOD klem.

    SvarSlett
  2. Her var det så mye fint :) Jeg la meg til som følger for å finne tilbake hit.

    SvarSlett
  3. So nice, this little spring flowers!
    Greetings Olga

    SvarSlett
  4. Så herlige vårfarger - det er helt nydelig det hekla teppet ditt...sarte fine vårfarger.
    Så spennende med en ny skatt - gleder meg til å se...

    Ha en fin fin dag

    SvarSlett
  5. Så spennende, både med ny skatt og maling av butikken!!!
    Gleder meg til å følge deg i prosessen!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Εverything is so nice and tender and stylish and colorful by you! Thank you for the inspiration and wish you more sunny days!
    Olympia

    SvarSlett
  7. Ja, herlig med sol og vakre pastellfarger! Spennende å følge med på dine nye prosjekter!
    Her har vi fantastisk sol i dag, for galt å sitte inne på jobb!
    Ha en fin mandag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Beautiful!! Your store will be so exciting!

    SvarSlett