lørdag 22. mars 2014

Gledelige framskritt !

Så er man tilbake med gode nyheter...for min lille butikk begynner å ta form :) Det eneste som gjenstår er å sette inventaret på plass og om ikke lenge ankommer mine nye varer...kiler litt i magen bare ved tanken..hi,hi :) På kjøkkenet har herlig primula og forglemmegei flyttet inn...sammen med noe vakkert blått...jeg ikke visste jeg hadde..

Og det var disse gamle Norgesglassene i blånyanse jeg fant...Blått glass er bare så vakkert synes jeg.

Vakre vakre gule primula,man må jo bare smile når man ser på de :)
I dag var jeg innom dyrebutikken for å kjøpe hundemat til Nure og høy til......plantene:)Ha,ha.. fikk flere spørsmål om jeg hadde fått meg kanin.. men når jeg fortalte hva jeg skulle med det lo de godt :) Det hører liksom våren til det nå...Vårblomster med høy... og det får et herlig fresht og rustikk utrykk.
                         Forglemmegei...min favoritt helt siden barndommen...



Fant også tilbake til min vårlige mintgrønne gamle treboks...helldussen så søt...Husker godt jeg fant den hos Skrot tor, slike funn glemmer man ikke så lett:)





Neste gang vi ses ,får dere den alle første titt inn i min lille butikk...Gleder meg til å vise dere:)
                         
                                          KLEM VIBEKE

10 kommentarer:

  1. SO lovely, Vibeke...beautiful springtime! Looking forward to seeing some of your new shop!!

    SvarSlett
  2. Herlig! Den lille boksen var da veldig søt da. Gleder meg, neste helg skal jeg virkelig kjøpe inn blomster, tusenfryd, forglemmegei, stemorsblomster og andre herligheter jeg kommer over......
    Lykke til videre med butikken, du gir meg vel kanskje beskjed hvis du mente det alvorlig med de babyconversene?
    Riktig god søndag til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så klart jeg gir beskjed :) Må prøve å få til en bitte liten barnekrok i butikken også....Hadde vært gøy med litt spesielt fra deg da vettu :)klem

      Slett
  3. Alltid en fryd å se innleggene dine!

    SvarSlett
  4. Åååå milde tid så skjønt!!!!!
    Forglemmegei er så skjønne og så liker jeg navnet så godt!
    Gult og blått er nydelig sammen.....det hadde jeg på mitt første kjøkken som 19 åring:)))) hi,hi
    Her pøser det nå.....isted var det sol.....skikkelig aprilsvær nesten;)

    Takk for titten kjære venn.....et friskt pust å titte innom.
    God søndag.

    Stor klem fra Bergen i dag;)

    SvarSlett
  5. Åååååå...du skjønne vennen, noe så utrolig vakre og vårlige bilder:)
    Elsker bildene dine og den herlig inspirasjonen du gir oss, så skjønner hvorfor jeg har savnet den så i disse måndene jeg har vært borte:)
    Ååååå...som jeg gleder meg til å se butikken din, skjønner godt at du er kjempe spent:) kommer til å bli en drøm det:)
    Ønsker deg en herlgi uke:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  6. Å så spennende!!! Gleder meg jeg også!!!!!
    Ha en fin uke vennen!!!

    Stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  7. I love this vintage bottles and your photos :-) Alexandra

    SvarSlett
  8. As always, gorgeous photos. They make me long for spring just a little bit more. I adore your rusty enameled tray - love it.

    SvarSlett