tirsdag 25. mars 2014

Røff og tøff men også vakker og yndig....


Ja akkurat som dette bildet over her.....Jeg er DEN stilen jeg :) Liker veldig godt den mixen hvor røff møter søtt... Stolen er på plass i butikken og venter på den rette....:) Det som blir litt morsomt er jo at de som kjøper disse tingene får med en liten historie på veien...gjennom denne bloggen:) Gjenstandene er blitt brukt mye i bildene mine de siste to årene.






Hvitt på hvitt er jo også en av mine favoritter men kan ikke ha det slik i hele huset...Har noen virkelig rustikke hjørner som bryter det hele opp.




I går dura symaskinen i butikken, det ble sydd linkapper...men hallo!!Lin er ikke lett å sy på altså og dama fikk litt av en utfordring....MEN ga vi oss ? Åh!Neida....linkapper skulle det bli og ja det ble sydd på "Vibekevis"...litt skjevt her og der men altså som jeg sier FULL AV SJARM :) Det holder for meg det!

Vi tar en titt inn om noen dager, da har det skjedd litt mere i min lille butikk !
Fortsatt strålende uke alle sammen !KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Du gav meg en fin start på dagen med disse nydelige bildene. Ønsker deg en fin dag :-)

    SvarSlett
  2. Spennende å følge deg på eventyret ditt Vibeke.
    Gleder meg til å se mer av butikken din. Det er så
    gøy når noen får oppfylt sin drøm. Ønsker deg masse
    lykke til og jeg vet at butikken din vil være full av sjarm.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  3. Å kjære vene for noen blomster.....får aldeles hjertebank her!
    Helt nydeligvakkert!
    Kos deg massevis og dette blir SÅ gøy!

    God klem til deg min venn:)

    SvarSlett
  4. Ååååå..for noen utrolig vakre bilder:)
    Liker selv det rustikke som møter det litt milde så dette var helt meg:)
    Masse klemmer Merete

    SvarSlett
  5. Dette var nydelige bilder, nytelse for øynene!

    SvarSlett
  6. Dette var nydelige bilder, nytelse for øynene!

    SvarSlett