fredag 28. mars 2014

Litt for store forventninger.....

I den siste uken har jeg begynt å kjenne på en helt spesiell følelse...
En følelse jeg ikke er så kjent med egentlig...En forventningspress følelse! Jeg har gjort forskjellige ting de siste årene som krevd mye av meg selv,men har på en måte bare kastet meg ut i det.....Nå er det plutselig litt mere alvor føler jeg og kjenner jeg er litt bekymret for at jeg ikke skal innfri andres forventninger der ute...Jeg har erfaring med å takle andres tilbakemeldinger både positivt og negativt.....men etter responsen jeg har opplevd i det siste føler jeg en enorm glede men også et klart forventningspress....
Kanskje det bare er bra også......Dette vekker  muligens noe i meg som jeg ikke har kjent så mye på før heller. Noe jeg kan lære av...:)



Jeg tror det er ganske normalt faktisk å være innom en sånn følelse, når man er midt oppi den prosessen jeg nå er, så vi får bare jobbe oss igjennom denne fasen...... :) Tallerkenen over her skulle også selges i butikken..... hele seks stk....Men så gikk den embalasjen i tusen knas og finnes ikke mere desverre...Kun en terrin igjen ...uten lokk...ja,ja sånn går det i all flyttinga..





Ikke vanskelig å se jeg er glad i hvitt med innslag av gammelt tre....blir ikke lei det jeg altså:) Disse kurvene er kanskje noe av favoritt tingene mine her hjemme, fantastisk patina og må smile bare jeg ser på de:) Den største er en slags reisekurv og navnet til eieren står med vakker håndskkrift opppå lokket, så den har nok vært med på mye morro:)



Butikken står litt på vent i noen dager nå,den er ikke ferdig pusset opp ennå...så ikke stort jeg kan gjøre der inne nå.
Neste fredag har de nye varene kommet og DA tenker jeg det begynner å ta form :) I mellomtiden er det NOK å holde på med, ting skal lages og kjøpes inn...joda hei hvor det går alle sammen!!
Riktig god helg alle sammen ! KLEM VIBEKE



13 kommentarer:

  1. Charm white. It's like a blank canvas, which will soon be a beautiful picture. Very, very nice. Lovely photos.

    SvarSlett
  2. I love their wonderful pictures unf the color white!, angie

    SvarSlett
  3. Du får til så utrolig vakre bilder. De er en hel opplevelse. Det er vel gjerne slik at når en "stiller seg til skue" så begynner en å tenke på om en er god nok. Helt normalt tror jeg.
    Men helt innerst der inne, så vet vi at når vi gjør det beste vi kan, ja så er vi gode nok.
    Hadde jeg bodd nærmere så ville jeg nok ha vært fast gjest i din forretning, utifra bildene å dømme :-) Lykke til :-)

    SvarSlett
  4. I adore whitness.Your photos give a sense of comfort and tranquility. Great blog :).
    Greetings Tonka!
    Follow me on http://seasonsthroughmyeyes.blogspot.com/

    SvarSlett
  5. Beautiful! You have a gorgeous home and I have loved seeing all your flowers. I love tureens and using it for some flowers is a great idea.

    SvarSlett
  6. Skjønner deg veldig godt at tankene kommer, men dette kommer du til å takle kjempe flott:) du er ei utrolig flott jente som alltid gir av deg selv på alle måter og vi bare nyter alt det herlige:)
    Du kommer til å lykkes veldig bra og jeg gleder meg masse til å følge deg:)
    For noen utrolig vakre bilder også har du funnet hvitveis:)
    Ønsker deg en herlig helg vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  7. Så nydelige bilder.
    Bare å kose seg min venn......du er så dyktig og flink at du må bare glede deg!
    Alle gleder seg med deg vet du;)
    Helt normalt å kjenne litt på skrekkblandet fryd!

    God helg kjære vakre venn i Porsgrunn .
    Klem på klem
    Camilla .
    XXX

    SvarSlett
  8. Skjønner hva du mener. Rådet jeg vil gi deg er å prøve å tenke at du skal gjøre deg sjøl glad og fornøyd med hvordan butikken ser ut og hva du fyller den med. For er du fornøyd vil helt sikkert kundene være det også. Trives du der vil kundene også trives. Du har din egen Vibeke stil og det vil slå an som bare det. Dette blir lykke og glede det med en sånn drømmebutikk.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  9. This is so lovely, Vibeke! It's natural to feel a little nervous...just do what you love, and it will be wonderful!

    SvarSlett
  10. Følg hjertet og magefølelsen og gjør så godt du kan. ♥

    SvarSlett
  11. Følg hjertet og magefølelsen og gjør så godt du kan. ♥

    SvarSlett
  12. **Sigh*** it's all so lovely. I want so badly for you to come to my house and decorate it. I am so in love with your style - - it's perfection.

    SvarSlett