mandag 24. mars 2014

Til salgs !

Det er klart det blir rart å kvitte seg med ting man har vært så glad i ...men jeg har nå kommet til et punkt at jeg har altfor mye ting her hjemme som er klare for å glede andre der ute....På bildet over her finnes mange skatter som skal for salg i butikken.
Gamle melkeflasker og andre sjarmerende flasker kan man nå sikre seg,har gjennom årenes løp fått en samling som jeg fint kan dele av....

Møbler skal også selges i denne omgang og denne grønne gyngestolen som har fulgt meg en stund er en av de... Fant den  på loppis for noen år siden og siden gang har den vært trehvit,lindegrønn,rød...og nå tilbake til herlig grønn :)
Gammelt vakkert porselen og trekasser er også til salgs i butikken...noe dere VET jeg har mye av :)





Så første bilde av meg i gang med å dekorere mitt første utstillingsvindu i butikken...og tenk så mange utstillinger det skal bli.:)....Alt skal deles med alle dere gode der ute...Makan til respons jeg opplevde på facebook på nettopp dette bildet i går, over 380 likte og en haug av de skjønneste lykkeønskninger....Jeg ble heeelt satt ut:)Fantastisk at så mange er så støttende og fulle av begeistring over det jeg gjør, er det rart man blir rørt og ydmyk...Betyr enormt mye at man opplever dette.
Så får vi se om vi denne uken får til å by på enda flere bilder innenfra butikken også:)
Vi ses alle sammen ! KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. Åh så fint och spännande!!!! Det känns som jag står utanför ditt fönster och kikar in :))) Kram Anna

    SvarSlett
  2. The colors and arrangements are gorgeous! ♡

    SvarSlett
  3. SO exciting, Vibeke...it is going to be wonderful!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. De er heldige de som får butikken din i nærheten, skulle ønske jeg bodde litt nærmere! Dette her er jo midt i blinken for deg, Vibeke! Gleder meg til å se flere bilder etterhvert...ser kjempefint utenfra!! Du trenger ihvertfall ingen dekoratør til å style butikken:) Gleder meg på dine vegne!

    Ha en fortsatt fin uke og kos deg med å gjøre butikken klar til åpning!

    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  6. Å, så moro å være med på dette, gleder meg til fortsettelsen, all mulig lykke til videre!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  7. De tingene du viser kommer til å gå som varmt hvetebrød:-) Og så gyngestolen da... Du har slik en god teft at butikken din kommer til å gå så det suser. Lykke, lykke til! Sikkert spennende dager fremover mot åpning.
    Gode lykkeønskninger fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. so many beautiful pics :-) alexandra

    SvarSlett
  9. Så mange fine ting du skal selge i butikken din Vibeke!!!
    Kjempe spennende!!!!
    Gyngestolen har jeg virkelig lyst på :)
    Ha en strålende dag, skjønne deg!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  10. Å så kjekt å se deg kjære!
    Du kler å være i butikken:)))
    GU så flott det kommer til å bli......åååå så lyst jeg har til å komme snikende inn;)) hi,hi....
    Gleder meg i tankene for deg og VET at dette blir topp!

    God klem på deg.

    SvarSlett
  11. Wow.....for et utrolig flott bilde:)
    Du er jo bare fortryllende og passer perfekt inn i dette bilde:)
    Så kjempe gøy at du nå skal åpne en butikk med all verdens skatter:) kommer til å gå så kjempe bra og du vil fylle butikken med masse mennesker hele tiden:)
    Gleder meg masse til å følge deg videre og se hva du legger ut for salg:)
    Er ikke på Facebook så får ikke fulgt deg der.
    Masse lykke til vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett





  12. Gclub มือถือ Introduction of medicinal properties of mango. Many people still do not know !!


    Gclub มือถือ Online gambling games to earn money that the player to play gambling games every day. And today our web is talking about. The medicinal properties of various parts of the mango, such as the meat of mango, mango, peel and mango leaves, in the flesh of the mango fruit will have properties as a cure for cough, nausea, vomiting. Can quench thirst, diuretic, blood, wind and menstrual flow of women.

    It also can relieve inflammation and allergies. However People with kidney disease should not eat too much mango. Because it causes more symptoms.

    Traditional medicine Should eat mango on a regular basis. It will help cough, sputum, or scurvy. Relieve and recover If the fresh mango shell is boiled with clean water. Then wash the wound on the skin inflammation and scab. Can reduce inflammation.

    Mango seeds Can be boiled with water. To relieve pain from hernia. Mango leaves can be boiled with water to wash the wound. Or use the mango leaves to mask the wound. It will help to heal faster. This is the knowledge of the medicinal properties of mango. The gclub online we have to leave it.



    SvarSlett