søndag 2. mars 2014

VÅR- rett i koppen !

Takk for sist alle sammen ! Oj oj oj så mange koslige hilsner og lykkeønskninger det har blitt. Det er virkelig rørende og ganske så fantastisk at så mange vil meg bare godt på min vei inn i et nytt eventyr.
Jeg kjenner også for å informere om at jeg fortsatt skal beholde jobben min i barnehage og jobbe i butikken dagene jeg har fri. Så forandringen blir ikke så stor, bortsett fra at jeg skal stille ut bildene mine og gamle skatter i en fin liten butikk på Øvre torg i vakre Brevik by :) Gleder meg selfølgelig masse til den dagen kommer...:)

I dag har vi kooost oss med kanskje noe av det beste jeg får..BOLLER ! Og får jeg krem på som i dag...ja da er jeg fortapt :) Ser dere den fantastiske herlige tallerken her? Ja vent til du ser koppen ..som bare sier VÅR.....
Kopp og tallerken er fra INDISKA. Det er klart man måtte ha en slik...eller to som det ble :)))( har en tendes til å ende opp med det...ho,ho)
Kjente umiddelbart at jeg ble inspirert av disse skjønne.... tror det må bli et maleri av disse farger og former etterhvert:)

Ja kopper kan brukes til mangt.......:)

Må dere alle fortsatt ha en strålende søndag og ny uke med vår i blikket...for nå går det den rette veien dere:)
                                 KLEM VIBEKE

6 kommentarer:

  1. Nydelig, Vibeke! Og gjett om jeg gleder meg til å besøke den fine butikken din <3 Jeg er så glad på dine vegne!! Og ønsker deg LYKKE til :-)
    God klem fra Marte :-)

    SvarSlett
  2. Åååå de koppene......oj,oj.....nå fikk jeg hjertebank her.....igjen ;)
    GU KOR SKJØNT som vi sier her!
    Kan ikke se meg mett på bildene i dag;))
    Her har vi hatt et koselig la familia bursdag besøk og vi har KOST oss;)))
    God ny uke ønskes deg skjønningen!

    Stor klem.

    SvarSlett
  3. Du har så mange lekre bilder på bloggen din, idag er ikke noe unntak. Synes at du greier å lage utrolig mye stemning i bildene dine. Og så de lekre koppene fra Indiska. Lykke til med ditt nye prosjekt :-)

    SvarSlett
  4. Just lovely Vibeke!! Have a nice day

    SvarSlett
  5. Beautiful, beautiful pictures and so much inspiration!

    SvarSlett
  6. Nydelig farge, og gode boller er jeg helt sikker på!!!
    Ha en kjempefin uke vennen!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett