torsdag 7. juni 2012

Bli med UT!!!!

Men først en titt inne....måtte jo ha med disse vakre og enkle Hundkjeksene,som jeg plukket i går:)Men SÅ tar vi turen ut,og ser hvordan hagen er akuratt idag....velkommen!

Er glad i det rustikke,og har valgt grus (bitte små kulestein faktisk:)Og bryte det opp med denne lille flekken med kulestein,som vi sådde plen innimellom.


Gyngestolen har flyttet ut! Pledd ,pute,og skilt er fra Home &Cottage.

Krydderplantene har tatt plass,gleder meg til å bruke de utover sommeren.

Disse går jeg bare å venter på-rosa pioner:))Men fortsatt er det lite blomstring,men snart,snart skjer det:)



Frokostverandaen ,eller favorittverandaen vil jeg si...Her sitter man veldig uskjenert og kveldsola er her leeeenge...



velkommen opp i hage nr 3:)

Pergolaen bygde vi for mange år siden og håpet da at villvin ville dekke den etterhvert...men der har vi ikke vært heldige desverre..Men nå skjer det forandringer og etter at vi plantet om,har det begynt å vise frodighet:)



Små grusstier som fører hit og dit.....
 Det var dagens lille hagetitt og jeg bare går å gleder meg til jasminbusker og blomster skal begynne å blomstre.Det er da det er SOMMER i hagen!!!!God helg alle fininger:)

                        Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. annette ramstad7. juni 2012 kl. 23:23

    blir bare rettog slett glad når jeg er innom bloggen din,gleder meg masse til din sommerutstilling::)

    SvarSlett
  2. AÅhhh Nydelige bilder Vibeke :)
    Du har drømmehagen rett å slett :)

    God helg!

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Åååå du godeste Vibeke.
    Tusen takk for vi fikk være med i denne nydelige parken. Må være et Paradis på jord dette.

    Så utrolig vakkert og med de nydeligste blomster. Jeg og snilleCamilla var på liljekonvalljakt igår. Ta en titt på bloggen min viss du vil og se:)

    Ha en fin helg søteste deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hello stylisten:)
    Så utrolig fin hage og ja....ALT er så nydelig Vibeke!
    Du er nå bare sånn du tror jeg...NYDELIG.
    Må du kose deg i helgen min gode bloggvenninne.
    Jakten i går var perfekt kan man si...hi,hi.

    Smil og god hjerteklem
    Camilla

    SvarSlett
  5. Såååå.... underbart du har det både ute och inne! Din trädgård är ljuvlig!
    Önskar dig en riktig skön helg, hoppas solen kommer att lysa på oss!
    Kram Raina

    SvarSlett
  6. Wow, for en utrolig vakker hage!!
    Drømmer meg helt bort her :)
    Håper du får en fin helg, med mulighet for masse hagekos!
    Klem

    SvarSlett