torsdag 14. juni 2012

Obs!obs! Nymalt!!!

Ja her må man virkelig passe seg,for i går var det nymalt nesten overalt her...Siden vi tok et raus i slengen:)Et brunt lite skap,fikk nytt liv med hvitt ,det samme gjore en av de blå stolene..(det satt litt langt inne det altså,men maling måtte til..og den ble bare skjønn i hvitt synes jeg)

hvitt og fint ble dette lille bordet også:)


Trekassa her er fra "Skattejakten",og jeg bare elsker den altså...:)Den "jakten"der vil jeg bære med meg i laaang tid..FOR en dag!!

Hva er det med meg og slike vannkanner???Jeg bare fryder meg å vanne blomster på denne måten,hvor vannet drypper mykt ned på blomstene..Merkelige greier..tror det må være veldig gode barndomsminner som slår inn.Når lille Bekke(som jeg kalte meg selv)fikk vanne blomstene som liten:)Det var stas!

Og når vi er inne på det å være liten..Her er noe søtt,morsomt og fargerikt for de søte små!!


Jeg har hatt disse kortene liggende i en lang stund nå,å tenkte å bruke de til noe.Så med å sette de i rammer,legge inn litt små effekter så ble det glade små bilder for de små søte:))

Barn elsker farger..og det gjør jeg og:))

Da nærmer det seg helg dere,og jeg er skikkelig klar for det:)For denne helgen skal det skje mye:)))Sommerfuglene har ikke "flyttet"inn i magen enda ....men på lørdag er de nok på plass ja:)))Wiiiii!Det blir morro!!!Herlig torsdag dere,vi ses!

                          Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Hei skjønne Bekke.. Så koselgig du kalte deg det, der du vanner blomstene når du var liten. Og så nydelig skapet ble. Og med den fine potten på. og nydelige pelargoniaer.
    Kan ikke bli finere.

    Ja nå er det snart skoleslutt, og det skal bli deilig. Tenk at storejenten min fikk 6 på eksamen. Jeg trodde nesten ikke det var sant. Hun får vanligvis 3 hun nemlig..
    Og lillejenten min er så trøtt om morningene og gleder seg til å få sove lenger snart.

    Det er alltid så koselig med dine fine ord, du er bare så god og snill.
    Og jeg holder også på å male en liten kommode. Så gøy med ny farge..

    Nå må jeg ut å hjelpe mamma med å klippe hekken.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Margareth:)Ja her hjemme er alle i feriemodus...Det skal virkelig bli godt med laaang ferie nå:) Så hyggelig for jenta di,hun kan ta ferie med et stort SMIL hun nå:))Hils å si gratulerer og herlig jobba fra meg:)

      God helgklem til deg!

      Slett
  2. Hei, hei!
    Jeg elsker også skattejakt. Dine "funn" er bare til å misunne. Det lille skapet var såååå trivelig!
    God helg til deg, fra Inger Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Inger Johanne:))Skapet blei virkelig fint,nå må jeg bare finne en fin knott å ha på det:))Hurraaaa for "skatte jakter"!!Håper dere har fine sommerdager på Kongsvinger:)

      God helgklem!

      Slett
  3. Oioi, så mye FINT! Falt jo helt for det skjønne nattbordet og stolen, ja, bordet også. Nydelig med pelargoniene til. )

    SvarSlett
  4. så flott det ble! hvitmaling gjør seg veldig :)

    kjempesøt den kassa også :) elsker trekasser!

    SvarSlett