tirsdag 12. juni 2012

Dette inspirerer meg....

Ja akuratt det du ser her INSPIRERER meg VELDIG!!Blomster i de VAKRESTE farger man bare blir dratt inni.....
fargene "sparer" jeg på og tar frem når det skal trylles med farger i maleriene mine..og til andre stunder som trenger å "fargelegges":)

Ser dere de vakre blå fatene her? De er er nylig tatt ned fra loftet..etter en bitte liten ryddeaksjon..:)For mange år siden var jeg på en auksjon,og falt pladask for de..men når jeg kom hjem angret jeg..og pakket de inn å la de på loftet hvor de har ligget helt frem til bare for noen uker siden..Jeg vet ikke,men det er litt gull her som "skurrer"  kansje..men på det store fatet er det nesten slitt av,så her er det bare å få brukt det mest mulig:) 

Men ellers er det mange flotte detaljer og fargen er bare fantastisk!




Blåtonene gjør seg i den gamle fløtemuggen jeg fant på Portobello Road i Notting Hill også de.Kan tro Vibeke hadde STJERNER i øynene når hun fant den,(når jeg tenker meg om var de nok litt blanke også..:) og ga nesten ingen ting for den heller... (lykke!!)


Ja nå var dagens inspirasjonsdose herfra over,håper du tar med deg fargene å "lagrer" de til en anledning du også:))Formen er MYE bedre idag,og kroppen begynner å bli seg selv igjen.Håper jeg ALDRI får se snurten av den sykdommen igjen!!KLEM VIBEKE

3 kommentarer:

  1. Så godt at du er bedre min venn.
    Bedårende lekkert hos deg i dag (igjen)smil.
    Fatene var skjønne og litt gull er bare flott,en gulljente som deg trenger litt gull også!
    Nå ble det mye gull....og litt tull....(som vanlig)
    Ha en herlig kveld og kos deg med de vakre ting.
    Lovely....
    Klem og enda en klem
    Camilla

    SvarSlett
  2. Sååå nydelig! Herlige, vakre farger! Skjønner godt at du blir inspirert av disse skjønne blomstene.

    Synes fatene var kjempefine, jeg. Jeg er heller ikke så mye for "gull", men jeg synes ikke det gjorde noe på fatene her. Synes de var veldig dekorative.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  3. ÅÅÅåååå så fint altså. Mast pusten her jeg sitter. Herlighet altså. Kjemteflotte fargerike bilder og nydelige fat.

    Klem fra Margareth. :)

    SvarSlett