torsdag 21. juni 2012

En god følelse...

er det å vite at fra i morgen er det ferie på meg!!3 deilige uker vi kan fylle med hva vi vil...Å som vi skal kooose oss!Dagens bukett var en av rekvisittene som ble brukt under dagens repotasje styling...Oj,oj så morro det var:))))Koste meg fra første minutt:)


Den blå stolen er fra "skattejakten" og er bare vakker i seg selv...

Det tok litt av ,når disse bildene skulle tas...så heng med, her kommer et "raus"..:)









Dette gamle bestikket fikk også med meg fra Skrot Tor i går...Det ble litt av en fangst i går gitt:)))Ønsker alle en fortreffelig helg !! Varme klemmer fra Vibeke

11 kommentarer:

  1. Åhhh,du er såååå flink,jeg bare nyyyyter synet.......nydelige farger,og sammensettinger !!! Og jammen er du heldig,som har denne Skrot-Tor i nærheten.......han har farlig mye fine skatter !!!!!!!!!Og hjemme hos deg,kommer de jammen til sin rett !!! Ønsker deg en fin St.Hans Vibeke,og god sommer !!! Håper du får masse sol og varme,og får tatt mange fine bilder,som du kan dele... :) Masse sommerklemmer fra nord !

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk for herlige tilbakemelding:))Jeg blir alltid så glad for de :)))Riktig god sommer til deg også !!

      Sommerklem fra meg:)

      Slett
  2. Fantastisk flott bukett, og så herlig den er mot den blå stolen din, og hatten. :) Nydelig vær har du også. :) Jeg har også et uteinnlegg, om du vil se. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjente at jeg bare mått få fanget denne kombinasjonen:)))God sommer Hulda:)

      Slett
  3. Wow, så flotte bilder! Nydelig bukett og sjarmerende stol i herlig blåfarge. Så flink du er!

    Ha en riktig god kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Den blå stolen er ett funn altså,skal nok få se mere av den:)))

      Slett
  4. LOVELY Vibeke.....
    Helskjønne bilder ....oser av sommer og nostalgi!
    Mitt favorittbilde i dag er det med Nureskjønningen!

    Tenkte på deg i dag,og visste koste deg.....
    Så deilig med ferie....men jeg savner deg allerede.....Må du ha en herlig helg og ikke minst ferie!
    Vi "sees" da snuppa.
    Stooooooooor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snilleste Camilla :))Ja bildet med Nure måtte komme først...han gjør seg stort sett på alle bilder han..(tenk så kjekt det hadde vært du...)En riktig super dag hadde vi i går,og jeg håper på gjentagelse...snart:))

      God sommer klem Vibeke

      Slett
  5. Vilka vackra sommarbilder!!
    Önskar dig en underbar midsommar
    Kram
    AC

    SvarSlett
  6. Liker bildene dine! Den blå stolen er bare skjønn! Jeg har skiftet internettadresse pga ny vei med bloggen min. Har du lyst lese litt...
    Klem fra Anita

    SvarSlett
  7. For ei drømmeblogg!!!har bladd meg tilbake 1år:)her måtte jeg bare legge meg til ...gleder meg ti å følle deg !klem fra Eli:))

    SvarSlett