mandag 11. juni 2012

Knocked Out!!!

Det er slik det føles å bli matforgiftet!!Det skjedde med meg etter helgens Oslo tur...for å si det pent har det vært heeelt forferdelig..og ennå sitter det i kroppen..Jeg har vært så uheldig å oppleve det en gang tidligere,og håpet det ALDRI skulle skje igjen ,men nå har det altså det;(Men før ALT dette skjedde hadde vi en fin tur og dro å besøkte fantastiske Vigelandsparken. Tenk at vi har en slik skatt i Norge...


"Sinnataggen"er alltid fasinerende å se på,utrolig hvordan kunstneren har fått frem utrykket til den lille tassen:)

Tydelig at mange tror dette er en figur som bringer lykke- det skjedde ikke med meg den kvelden...


Trollsk stemning....


Skal man identifisere seg med noen av figurene her inne, må det bli denne...det er slik det føles i min jobb med alle de små :)

Monolitten et fasinerende skue!!


Med slik blomsterprakt og fantastiske skulpturer må det bare bli et praktfullt skue....Det gjør meg stolt at vi har noe slikt i Norge.

Utenfor parken er det også veldig koselig.)Så litt fra kjøkkenbenken,hvor markblomsten jeg plukket på fredag,ennå står å viser seg fram!


Så søtt og enkelt de står i disse gamle medisinflaskene..


Vel det var dagens innlegg fra meg,så nå vet dere hvorfor pausen min ble litt lang her inne,det hadde sine naturlige årsaker kan man si...dagen skal gå til å drikke masse vann og prøve å hente seg inn igjen etter denne "sjauen". Og selskap har jeg av hundevennen Nure,han vek ikke fra meg et sekund i går,rørende hvordan de vil passe på:)

                           Klem fra Vibeke

6 kommentarer:

  1. Huff og huff.... Jeg har vært matforgiftet selv og føler veldig med deg!! En forferdelig opplevelse som jeg ikke unner min verste fiende - (om jeg hadde hatt noen)
    Vigerlandsparken er en formidabel skatt, og jeg oppdager noe nytt hver gang jeg er der. For noen kunstverk, og hvilke detaljer... Fantastisk!!
    Ønsker deg riktig god bedring, og jeg vet det kan ta tid - så (prøv) vær tålmodig!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  2. Stakkars dette hørtes ikke noe godt ut ://
    God bedring Vibeke ♥
    Vil takke deg for fantastiske innlegg fra deg,det er som tatt ut fra et magasin.Du har virkelig god smak og et øye for detaljer :))

    Klemmer Bente

    SvarSlett
  3. Uff Vibeke det der er PYTON...
    og man blir så glad når man blir bedre....vet jo ikke helt hvor en skal gjøre av seg.Stakkars deg.
    Nydelige bilder fra en flott park,har ikke vært der ennå jeg;)
    Helt herlig på kjøkkenbenken din.
    Her er formen også laber,fikk akutt blærebetennelse i går....kraftig sa legen i dag.
    Satt ca 20 min på gresset på lørdag da Casper hadde kamp....skal ikke mere til visst.
    Har ikke hatt det siden jeg var 12 år.
    "IKKJE BRA"....MEN...ellers er livet topp..smil.
    Må du ha god bedring søte venn og Nure skjønningen passer på;)


    Gooooood bedringklem med iskrem...eller kansje ikke,hi,hi.
    Camilla

    SvarSlett
  4. Vakker park ja!! Ikke vært der på maaange år..

    Ha en fin Tirsdag,
    klem Jatte★

    SvarSlett
  5. God morgen Vibeke:)

    Så utrolig flotte bilder .. Jeg måtte se de mange ganger jeg.. HAr vært å tatt bilder i den parken jeg og , og syns de ble fine. Men ikke nå lenger. Er helt inponert jeg.

    Så koselig å være på siden din. Og tusen takk for så utrolig snill kommentar i dag morges. Åå du er så søt altså.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  6. Härliga bilder.
    Usch för att bli matförgiftad. Det är ju inte kul.
    Kram Stina

    SvarSlett