lørdag 16. juni 2012

Rammen rundt..

Når man skal ha utstilling betyr det mye for meg å forme kulissene rundt.Selfølgelig er det bildene som er  i fokus den dagen,men friske blomster og levende lys gir en fantastisk effekt med å skape "rammen rundt":)

Denne oppsatsen av en drøm av blomster skal få pryde inngangen idag:)


Lys rosa pioner,hundekjeks og rosa lupiner....

satt opp i mammas gamle trebøtte...:)



Oppsatsen er "døpt"alerede og heter "Camillas drøm",navnet er inspirert av en herlig blogg venninne som alltid er så søt å legger igjen de skjønneste hilser også elsker hun rosa.Hun var i tankene i går,når denne ble til,og en ting som er litt rart er at også hun lagde vakre buketter av samme slaget i går.....Besøk gjerne bloggen hennes her.


 Kjære alle sammen i dag er det utstillinsdag som dere vet,og ja sommerfugelen har virkelig begynt å røre på seg....Dette er bare så morro!! Alt er stort sett på stell,bildene klare,loppisen på plass,pynten står å stråler (som dere har sett..).Nå gjenstår det bare å få på kjolen ,blomsten i håret også er vi klare for denne herlige dagen:)Bilder fra dagen kommer.....Klem fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. Å kjære gode Vibeke!
    Snakk om å våkne her jeg sitter!
    Vel er jeg en morgenfugl og måtte bare innom å se litt......
    Buketten er aldeles NYDELIG og jeg ble nesten litt satt ut her jeg sitter.....
    TUSEN TAKK!
    Ble veldig rørt og varm i mitt hjerte skal du vite.
    Snakk om å GLEDE!
    Jeg ønsker deg en vidunderlig dag og du er i mine tanker,blir så spennende og fint for deg i dag!
    Igjen skjønning:TUSEN TAKK.

    Hjerteklem Camilla

    SvarSlett
  2. Å det er bare en GLEDE !! Godt å gi noe tilbake ,når noen er gode mot deg..akkurat slik som du er <3 Vi ses!! Hjerteklem tilbake !

    SvarSlett
  3. For en fantastisk nydelig oppsats!!

    Lykke til med utstillingen i dag, den kan ikke annet enn å gå bra:)
    Hadde jeg vært i nærheten, skulle jeg ha stukket innom:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. du som jeg har kost meg her på bloggen din i dag!:-) Nydelig! Og for en søt bukett du har laget i den skjønne gamle butten. Håper virkelig utstillingen gikk bra. Den som hadde vært i nærheten:)

    Ha en strålende søndag!

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelige bilder av vakre blomster!!!

    SvarSlett