torsdag 14. juni 2012

Rødt og hvitt..

Er gjerne fargene jeg liker å omgi meg med,på en god sommerkveld!

Her er det godt å sitte og reflekter over...ja ALT mulig egentlig:)))


Skikkelig frisk ,rød og god denne "Kullamusten" med bringerbær og eple smak:)


Kan ikke la være ,han er jo med uansett...Så dette er bare en naturlig del av hele atmosfæren her hjemme:)))

Her hjemme går vi inn i en spennende og hektisk helg...Sommerutstillingen er like rundt hjørnet og mye skal være på plass innen den tid.


Så da tar jeg helg ,også ses vi til uken!!!Men først- STRÅLENDE HELG alle sammen!!!Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Utrolig koselig, Vibeke! Nydelig med hvitt og rødt. Fin gyngestol, ser så innbydende ut hos deg. Og veldig søt hundevenn har du også. :)

    SvarSlett
  2. Å skjønne venn!
    Savner deg allerede.....må du ha masse lykke til i helgen og jeg vet det kommer til å bli bra!
    Herlige bilder fra en skjønn hage.
    Skikkelig sommer følelse!
    Nure kan jeg ikke la
    være å kommentere....han er den skjønneste voffs ever!
    Her har vi vært på sommeravsluttning for 2 dag på rad.....koselig.
    God helg da og tvi,tvi og litt hi,hi,ho,ho.
    Kiss and love fra Camilla

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Skikkelig sommerstemning :)

    SvarSlett
  4. Nydelig, Bekke, som alltid!! Blir virkelig inspirert<3 Håper jeg får til å komme på søndag! Vi har besøk da, så litt usikker på om jeg får sneket meg unna, men...Kanskje jeg kan ta en tur senere evt. og kikke litt(hvis det blir noe igjen da ;)). Masse lykke til!!!
    God klem, Marte :)

    SvarSlett
  5. Så koselig du har det da!!
    og den lille søte 4-beinte ser også ut til å kose seg stort i gostolen!!
    Ønsker dere begge en riktig god helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett
  6. Hello sunshine!
    Måtte bare rett innom og ønske deg god kveld og håper det har vært en super god dag for deg!

    Smask og smil
    Camilla

    SvarSlett